Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج- ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: رشد و توسعه این استان در سایه تعامل و هم افزایی دستگاه های مختلف محقق می شود .

به گزارش ایرنا، عزیزالله شهبازی روز سه شنبه در نشست شورای راهبردی بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرزاظهارداشت: همه باید برای رشد و توسعه این استان در شاخص های مختلف به خصوص حوزه بسیار مهم ، حساس و زیر ساختی آموزش و پرورش تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت رشد و توسعه حوزه آموزش فنی وحرفه ای و کاردانش و مهارت آموزی ، خاطرنشان شد: با توجه به لزوم تحقق منویات رهبری تا پایان سال 1400 باید اطلاع رسانی دقیقی از اهمیت این امر در کارآفرینی و دستیابی به اشتغال و خانواده ها صورت گیرد.
وی تصریح کرد: در فضایی که نیاز به پاسخگویی ، سختکوشی و کارایی جامعه بوده ، همواره بانوان سربلند بوده اند و به بهترین و شایسته ترین نحو و با وظیفه شناسی کامل موارد محوله را به سرانجام رسانده اند.
شهبازی با بیان اینکه تعلیم و آموزش امری بسیار خطیر است ، یادآورشد: در این راستا باید آموزش های نوین و به روز در دستور کار قرار گیرد.
وی اضافه کرد: توسعه کشور در گروه آموزش های دوران ابتدایی است زیرا در این برهه شکل پذیری و پایه گذاری شخصیتی افراد صورت می گیرد لذا باید با حساسیت ویژه ای برای این مقطع تحصیلی برنامه ریزی کرد.
معاون استاندار البرز با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در جامعه افزود: از ابتدای حضور خود در البرز تا کنون چندین نشست با فعالان عرصه آموزش و پرورش داشته و از نظرهای راهبردی آنها بهره مند شده است.
حدود نیمی از جمعیت 25 هزار نفری فرهنگیان البرز بانوان هستند.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بانوان شوراي راهبردي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.

رکورد قبلی تراپ بانوان ۱۱۳ بود که‌ باز هم توسط مرضیه پرورش‌نیا ثبت شده بود.

مرضیه پرورش نیا در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

کد خبر 6086903

دیگر خبرها

  • تامین منافع متقابل در تعامل ایران و کشور‌های آفریقایی
  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • برای توسعه لرستان باید طبق برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت حرکت کنیم
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • رکورد تراپ بانوان توسط مرضیه پرورش‌نیا شکسته شد
  • ضرورت بازنگری در ضوابط استقرار مراکز دفن نخاله‌های ساختمانی