Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایون شاهرخی، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که عدم مدیریت فدراسیون فوتبال باعث هرج و مرج شده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد چالش‌های چند روز اخیر میان کادر فنی تیم‌های ملی بزرگسالان و تیم امید گفت: من زیاد اخبار را تعقیب نمی‌کنم، چون اتفاقات فوتبال ایران را هر چه هم بزنید بدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نه کی‌روش را مقصر می‌دانم و نه کرانچار را، در این مسائل مقصد اصلی عدم مدیریت صحیح در فدراسیون فوتبال است که هرج و مرج ایجاد کرده است. متأسفانه خیلی‌ها برای حفظ جایگاه‌شان کارهایی انجام می‌دهند که خوشایند نیست و وقتی در بحث مدیریت یا مسائل دیگر مشکل وجود داشته باشد، نتیجه‌اش همین می‌شود.

وی در ادامه این گفت‌وگو همچنین تصریح کرد: در بحث مسائل فنی مربوط به کی‌روش مشکلی وجود ندارد، ولی نوع گفتمان کادر فنی تیم ملی توهین به ادبیات ما و فرهنگ جامعه است. فردی که مسئول است باید این رفتارها را کنترل کند، حتی بزرگ‌تر از کی‌روش را هم می‌توان کنترل کرد، ولی ما شاهد اتفاقات دیگری هستیم و کسی هم جلودار کی‌روش نیست.

شاهرخی در پاسخ به این پرسش که «آیا تیم ملی می‌تواند بعد از سال‌ها در آسیا قهرمان شود؟»، خاطرنشان کرد: ما نباید تاریخ را ورق بزنیم و به گذشته برگردیم. نباید بگوییم که فلان سال در جام جهانی این نتیجه را گرفتیم یا فلان مقام را کسب کردیم. ورزش همیشه به روز جلو می‌رود و باید دید الان در چه شرایطی قرار داریم.

سرمربی پیشین تیم ملی در خاتمه اظهار داشت: تیم ملی می‌تواند با یک برنامه‌ آماده‌سازی خوب در جام ملت‌ها موفق باشد، البته این را هم باید در نظر گرفت که شرایط سیاسی و مشکلات مالی باعث شده است که معمولاً نتوانیم با تیم‌های بزرگ و قدرتمند بازی کنیم. این مشکل از چند جام جهانی قبل‌تر هم وجود داشت. ما در فوتبال‌مان چیزی به نام خلاقیت داریم که می‌تواند در موفقیت تیم ملی تعیین‌کننده باشد.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه هم اندیشی برگزاری سوپرلیگ بانوان و لیگ برتر فوتسال کشور که با حضور مسؤولان فدراسیون فوتبال برگزار شد احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال از تلاش فدراسیون برای حضور تیم ملی فوتسال برزیل خبر داد و گفت: قرعه کشی جام جهانی ۶ خرداد در ازبکستان برگزار خواهد شد و تلاش می‌کنیم در حاشیه این مراسم با مسؤولان فوتبال برزیل مذاکره کنیم و بتوانیم این تیم را برای برگزاری بازی تدارکاتی به ایران دعوت نمائیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم این اتفاق را رقم بزنیم منفعت آن در تمام حوزه‌ها به فوتسال ایران می‌رسد.

کد خبر 6099652

دیگر خبرها

  • نیروگاه مفتح همدان: نقشی در ایجاد فروچاله‌ها نداریم
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • داور بازی ایران و هنگ کنگ معرفی شد
  • داور بازی ایران و هنگ‌کنگ معرفی شد
  • چطور می توان فشارخون بالا از روی انگشتان تشخیص داد؟
  • شهرداری تهران: آماری از تعداد دقیق موش‌های شهر تهران وجود ندارد/ می‌توان زاد و ولد آنها را کنترل کرد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • لزوم ایجاد آزمایشگاه استاندارد کنترل کیفی کالا در مرز باشماق
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا