Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از عسلویه، در جلسه پیشین کمیته ساخت و ساز درمان سازمان تامین اجتماعی كه با حضور سکینه الماسی نماینده جنوب استان در مجلس و معاون درمان سازمان کل تامین اجتماعی در تهران برگزارشد، ساخت فاز دوم بيمارستان مورد تایید قرار گرفت و جهت طراحی و اجرا ارسال شد.

روز گذشته نیز تیم طراحی فاز دوم بيمارستان نبی اكرم عسلويه در شهرستان حضور يافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين جلسه مقرر گرديد اتاق عمل و انبار ٥٠٠ متری ساخته و هر دو ازمايشگاه تخليه شوند و بخش های Icu و ccu جايگزين دو آزمايشگاه گردد. در دامه توسعه بيمارستان، جايگاه اورژانس تغيير می يابد و به گفته حسن عليزاده رييس شورای شهرستان عسلويه در اين جلسه مقرر گردید بخشی از پارك موتوری شهرداری عسلويه به بيمارستان نبی اكرم الحاق شود.

در پايان الماسي نماينده مجلس به همراه تیم طراحی ، دکتر وطن خواه رئیس بیمارستان، شورای شهر عسلویه و مباركی رئيس شورای بخش چاه مبارك از بخش های مختلف بیمارستان از جمله آزمايشگاه و سی تی اسكن در حال ساخت بازديد نمودند.گفتنی است طبق برنامه ریزی صورت گرفته سی تی اسكن آذرماه ١٣٩٧ افتتاح می شود.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بوشهر عسلویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند

نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا ضمن تأکید مجدد بر لزوم آتش‌بس فوری در غزه، خواستار بازگشایی تمامی گذرگاهها در این باریکه شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «عمار بن جامع» نماینده الجزایر در شورای امنیت سازمان ملل در نشست این شورا در خصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه، گفت که این منطقه هم اکنون نیاز به توقف جنگ و ورود حجم گسترده کمک‌ها دارد.

به نوشته الجزیره، او گفت که هم اکنون پرتاب هوایی کمک‌ها تنها گزینه ورود آب و غذا و دارو به غزه است و این در حالی است که این روش تنها 3 دهم درصد نیاز اهالی غزه را برآورده می‌کند.

درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل

عمار بن جامع همچنین گفت که اسرائیل تاکنون هیچ دلیل و سندی در خصوص ادعاهای مطرح شده علیه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (آنروا) ارائه نکرده است.

او افزود: «باید تمامی زمینه‌ها برای فعالیت آنروا در غزه به خصوص در مناطق شمالی فراهم شود، نیروهای امدادی بین‌المللی برای ورود به شمال غزه باید نگران مورد هدف قرار گرفتن از سوی نظامیان اسرائیلی باشند».

نماینده الجزایر همچنین در خصوص هرگونه عملیات زمینی در رفح هشدار داد و گفت که کشورهای جهان به هیچ عنوان نباید اجازه چنین رویدادی را بدهند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت و بانک‌های گیلان
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • فلرها، سلامتی مردم عسلویه را نشانه گرفته است
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم