Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: سارقان طلافروشی یاسوج با حکم دادگاه انقلاب اسلامی به اعدام در ملاءعام محکوم شدند.

این مقام ارشد قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این سارقان 6 نفر بودند که بصورت زنجیره‌ای به سرقت‌های مسلحانه و قتل در طلافروشی‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس اقدام کرده بودند که با زحمات شبانه روزی دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی و انتظامی، پس از شناسایی در خردادماه 97 دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: پس از برگزاری جلسات محاکمه سارقان که با حضور وکلای مدافع آنان و مالباختگان در شعبه اول دادگاه عمومی و انقلاب یاسوج برگزار شد، 4 نفر از سارقان به جرم محاربه به اعدام در ملاءعام در یکی از میادین این شهر محکوم شدند.

وی افزود: چنانچه رأی صادره مورد اعتراض آنان واقع شود، پس از طی فرآیند دادرسی در دیوان عالی کشورو قطعیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

24 خردادماه بود که رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری این سارقان خبر داد. سارقان طلافروشی در ساعت 14 روز 30 دی ماه 1396 به تعقیب طلافروش اقدام کرده و پس از آن او را به قتل رساندند، سپس با پوشش زنانه و استفاده از ریموت کنترل مغازه که آن را ربوده بودند، وارد مغازه طلافروشی شده و طلا‌ها را سرقت نمودند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد قتل کهگیلویه و بویراحمد دستگاه قضایی انقلاب جرم دی ماه پوشش سرقت استان کهگیلویه و بویراحمد انقلاب جرم سرقت شبانه روزی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمیدرضا پیمانجو افزود: طی این مدت ۴۴۳ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز ۸ درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: طی این مدت به طور میانگین هر ساعت یک هزار و۴۵۲ وسیله نقلیه وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده و هم‌چنین به طور متوسط هر ساعت یک هزار و ۳۰۸ خودرو از این استان خارج شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در این مدت محور گچساران به بابامیدان با متوسط ۱۴ هزار تردد روزانه پرترددترین محور استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

دیگر خبرها

  • قتل دو نفر در آرامستان یاسوج
  • قتل دو نفر در قبرستان شرف‌آباد یاسوج / قاتل متواری شد
  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج؛ ۲ نفر کشته شدند
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود بیش از ۴۸۸ هزار وسیله نقلیه به کهگیلویه و بویراحمد 
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • آبگیری همه طرح‌های آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در بارش‌های اخیر
  • خسارت سیلاب در کهگیلویه و بویراحمد ارزیابی می‌شود