Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام آباد - ایرنا - رسانه های پاکستان خبر ربوده شدن مرزبانان ایرانی در نقطه صفر مرزی بین دو کشور را بازتاب دادند.

روزنامه انگلیسی زبان «داون» پاکستان در پایگاه خبری خود به نقل از ایرنا اعلام کرد : 14 تن از مرزبانان ایرانی بین ساعت 4 و 5 بامداد در منطقه مرزی لولکدان از سوی یک گروه تروریستی ربوده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


داون نوشت:منطقه لولکدان در 150 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان ایران است.
پایگاه خبری روزنامه «نیوز» نیز در خبری اعلام کرد: منطقه لولکدان که تروریست ها اقدام به ربودن مرزبانان ایران کرده اند از مناطق ناامن مرزی است که اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در آن تردد می کنند.
این روزنامه نوشت: ماه سپتامبر نیروهای مرزی و امنیتی ایران چهار شرور متعلق به گروه تروریستی جیش العدل را که سعی داشت به داخل خاک پاکستان متواری شود به هلاکت رساندند.
شبکه خبری «جیو» در پاکستان نیز در گزارشی اعلام کرد: گروه های تروریستی در مناطق مرزی از سوی دشمنان دو کشور همسایه مورد حمایت قرار می گیرند.
شبکه « 92 »دیگر شبکه خبری پاکستان نیز اعلام کرد: پس از این حادثه نیروهای امنیتی و نظامی ایران از پاکستان خواستند برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام تروریستی با ایران همکاری کنند.
دیگر شبکه های خبری و پایگاه های اینترنتی خبری پاکستان هر یک با اعلام خبر ربوده شدن مرزبانان ایرانی آن را توطئه ای دیگر از سوی قدرتهای جهان برای دامن زدن به بی ثباتی و ناامنی در منطقه دانستند.
به گزارش ایرنا از سپاه نیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای از ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور با خیانت عوامل نفوذی در این حادثه خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهر) تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.
این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است: عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و رو به روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند‌.
آساق**6125**1663**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايران پاكستان ربوده شدن مرزبانان رسانه هاي پاكستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری، مجوز بگیرند

 هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش ایرنا از دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • اعتراف تازه رسانه‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • نظر هیات منصفه دادگاه مطبوعات درباره رویداد ۲۴ و مجله ناداستان 
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسوولان ایران