Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@18:44:01 GMT

عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۶۷۰

عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس

رکنا:لاشه یک یوزپلنگ آسیایی در پناهگاه حیات وحش دربند راور مشاهده گردید.

به گزارش رکنا، لاشه این گونه ارزشمند جهت بررسی و تعیین علت مرگ به اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان منتقل شده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت سود سهام عدالت درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه شیرین شوهرش را دوست نداشت و فرار کرد / او به دختر16 ساله پناه برد جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه یوزپلنگ حیات وحش عکس کشف دربند عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده جوان پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان افزود: یک واحد مرغداری متخلف که ۱۷ گونی لاشه مرغ تلف شده را در تالاب انزلی تخلیه کرده بود، شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد. حمزه عشوری با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر رها شدن لاشه‌های مرغ تلف شده در تالاب انزلی محدوده رودخانه سیاه درویشان شهرستان صومعه سرا اضافه کرد: کارشناسان و محیط بانان حفاظت محیط زیست به همراه کارشناسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی با دریافت اطلاعات از تلفات مرغداری‌های حاشیه تالاب به موقع اقدام کردند. وی گفت: این مرغداری ۱۷ گونی لاشه مرغ‌های تلف شده را مخفیانه در رودخانه سیاه درویشان تخلیه کرده که در نهایت لاشه مرغ‌های مرده، از تالاب بین المللی انزلی سر درآورده بود.  مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان افزود: بعد از مستندسازی و تشکیل پرونده قضایی، محیط بانان، مرغ‌های تلف شده را جمع آوری و بصورت اصولی امحا کردند.  عشوری تصریح کرد: هر گونه تهدید علیه بهداشت عمومی و تخریب محیط زیست تخلف است و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • ببینید | کشف لاشه موشک احتمالا اسرائیلی در بغداد
  • تصاویری از لحظه سقوط و لاشه بمب‌افکن غول‌پیکر روسیه
  • توضیح سلاجقه درباره ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی
  • روند ایمن‌سازی قلمرو یوزپلنگ آسیایی لاک‌پشتی نیست
  • حذف لاشه گاو ۴۰۰ کیلوگرمی از چرخه مصرف انسانی
  • مشاهده پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول (فیلم)
  • افزایش ۱۳۰ درصدی اسرای فلسطینی از زمان عملیات طوفان الاقصی
  • ثبت تصویر پلنگ نر در منطقۀ حفاظت‌شدۀ دربند مشکول
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • تصویر کمتر دیده شده از پلنگ نر در منطقه حفاظت‌شده دربند مشکول + فیلم