Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:49:06 GMT

ماجرای مرموز کشته شدن پسر ۱۴ ساله در تهران

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۶۸۹

ماجرای مرموز کشته شدن پسر ۱۴ ساله در تهران

چهار پسربچه نوجوان که با دوست هم سن و سال خود بازی می کردند سناریوی مرگباری را رقم زدند. بازپرس جنایی تهران دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

به گزارش مشرق، روز عاشورای سال جاری بود که جسد خونینی در محلاتی تهران سناریوی پیچیده ای را پیش روی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار داد.

بنابراین گزارش چهار نوجوان با پلیس تماس گرفته و از کشته شدن دوست ۱۴ ساله شان طی یک تصادف خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کشف جسد سوخته و چاقو خورده مرد جوان

سریعا پس از این ماموران انتظامی به بررسی موضوع پرداختند که با توجه به مشکوک بودن ماجرا و اظهارات ضد و نقیض چهار پسربچه ای که پلیس را در جریان موضوع قرار داده بودند تحقیقات اولیه در محل کلید خورد.

پس از اندک زمانی مشخص شد که با توجه به گفته های شهود محلی هیچ صدایی مینی بر تصادف در محل شنیده نشده و همین ظن ماموران را برانگیخت.

با انتقال چهار پسربچه نوجوان به کلانتری تحقیقات بیشتری در این رابطه کلید خورد و امید تحت بازجویی ها و با توجه به ادله موجود لب به اعتراف گشود و گفت: حقیقت ماجرا را خواهم گفت.

وی ادامه داد: من و چهار دوستم که یکی از آنها کشته شده است از ظهر امروز در خانه ما بازی می کردیم. پدرم سرایدار ساختمان است و هنگامیکه این اتفاق رخ داد پدرم خانه را ترک کرده بود.

این کودک افزود: من قاتل نیستم و اینکه پدر و مادر امیرحسین از من شکایت دارند تعجب می کنم. آن روز بالای ساختمان رفتیم و در حال کفتر بازی بودیم که امیرحسین بالای خرپشته رفت.

وی افزود: هرچه به او التماس کردیم پایین بیاید نپذیرفت و وقتی می خواست از روی یک خرپشته به روی خرپشته دیگری بپرد به پایین پرتاب شد.

این پسربچه افزود: ما اصلا ندیدیم که چه طور این اتفاق افتاد و فقط وقتی صدای گروپ را شنیدیم فهمیدیم او از بالای خرپشته به هفت طبقه پایین تر و حیاط خلوت ساختمان مان افتاده است.

بنابراین گزارش کودکان مدعی شدند پس از این متوفی ۱۴ساله را به خیابان منتقل کردند تا با صحنه سازی نشان بدهند او تصادف کرده است.

با تشکیل پرونده این موضوع در دادسرای جنایی تهران، پدر متوفی در شعبه سوم بازپرسی امور جنایی تهران حضور یافت و از امید با توجه اینکه او صحنه را برهم زده تا تحقیقات ماموران را از مسیر اصلی منحرف بکند و دروغ هایی نیز گفته است شکایت کرد.

مادر متوفی نیز مدعی شد بارها به امید هشدار داده بودم به پسر من نزدیک نشود و به دلیل بیش فعالی امید دوست نداشتم او با فرزندم بگردد که حالا هم معلوم نیست چه بلایی بر سر او آورده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز اربعین اخبار حوادث پلیس مرگ مشکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • انحراف به چپ کامیون چهار نفر کشته برجای گذاشت
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت