Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@06:56:33 GMT

نتایج روز نخست مسابقات فوتسال جام ولایت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۷۵۳

نتایج روز نخست مسابقات فوتسال جام ولایت

اولین دوره مسابقات فوتسال اهالی رسانه‌ها با عنوان «جام ولایت» به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران ایران و مشارکت بانک ملت و همکاری فرهنگسرای رسانه آغاز شد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران، محمد عزیزی دبیر اجرایی مسابقات فوتسال جام ولایت گفت:  اولین دوره مسابقات فوتسال اهالی رسانه با عنوان «جام ولایت» به همت انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران و مشارکت بانک ملت با حضور مدیران کل بانک ملت و رئیس انجمن صنفی خبرنگاران و رئیس فرهنگسرای رسانه و سایر مدیران رسانه در مجموعه فرهنگی، هنری، ورزشی فرهنگسرای رسانه رسماً افتتاح و آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اولین روز مسابقات تیم‌های بانک ملت، شبکه 3 (برنامه 90)، خبر ورزشی، تسنیم، نبأپرس، فرهنگسرای رسانه، نفحات نیوز، فرهیختگان، فصلنامه عکاسی، مرندیان، انجمن مدیران رسانه، شبکه‌های مجازی صدا و سیما، فوتسال ایران با هم به رقابت پرداختند.

نتایج روز اول مسابقات «جام ولایت» به شرح زیر است:

دبیر اجرایی این مسابقات گفت: با توجه به اینکه جام ولایت یکی از جام‌های فوتسال اهالی رسانه است، با مشارکت حداکثری رسانه‌ها مواجه شده و حدود 48 تیم از رسانه‌های مختلف متقاضی شرکت در جام ولایت بودند. از طرفی در روز قرعه‌کشی 40 تیم شرکت کردند که بعد از مراسم پیگیری‌های متعددی جهت ارسال لیست رسمی و معرفی‌نامه به همراه مدارک مورد تأیید ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام ولایت، متأسفانه برخی از رسانه‌ها یا به علت مشغله یا کمبود بازیکن سازمانی و برنامه‌های مختلف رسانه‌ای موفق به ارسال مدارک نشدند و عملاً از لیست اصلی هشت تیم حذف شده و هشت تیم ذخیره متقاضی شرکت جایگزین آنها شدند.

وی گفت: با توجه به دعوت رسمی و فراخوان از تمامی رسانه به ویژه شبکه‌های صداوسیما اعم از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی جهت حضور و شرکت در این دوره از مسابقات تا آخرین زمان قبل از شروع رقابت‌ها پیگیری‌های لازم صورت گرفت و برخی از شبکه‌ها تیم‌های خود را به صورت تلفیقی از چند برنامه تلویزیونی زیر مجموعه شبکه رسمی خود به عنوان تیم رسمی حاضر در مسابقات تأیید کردند که این برنامه‌ها متشکل از برنامه‌های تلویزیونی بدون تیتر، نود و برخی برنامه‌های دیگر بوده است. در اینجا جا دارد از تمامی مدیران شبکه‌های تلویزیونی تشکر کنم که با حمایت و فراهم کردن شرایط حضور خبرنگاران و مجریان و گزارشگران پر مشغله خود را فراهم کردند تا در مسابقات جام ولایت شرکت کنند و با این حضور پررنگ رسانه‌های رسمی جام ولایت را وزین‌تر کردند.

عزیزی خاطر نشان کرد: متأسفانه عده‌ای از خبرنگاران رسانه‌ها به نقل از من مطالبی را عنوان و تیتر کردند که نه توسط بنده مطرح شده و نه بنده با رسانه و خبرنگاری مصاحبه و گفت‌وگویی کرده‌ام و با تیتر خبری نادرست و کذب خبری را منتشر کرده‌اند.

وی یادآور شد: دوره مقدماتی مسابقات طی 10 روز به آدرس : تهران – پاسداران – خیابان شهید گلی نبی – خیابان شهید ناطق نوری – میدان قبا – فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1351/P1015145/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد

دیدارهای فینال پنج وزن نخست چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی عصر امروز در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج فینال پنج وزن نخست این رقابت‌ها به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: حسین بیژنی 2 _ محمد حسیوند پناهی 6

63 کیلوگرم: کارن اصلانیان 4 _محمد مهدی کشتکار 6

72 کیلوگرم: دانیال سهرابی 5 _علی دارابی کورای 1

82 کیلوگرم: شاهین بداغی مفرد 1 _ اشکان سعادتی فر 12

97 کیلوگرم: شایان حبیب زارع 4 _ هایک خلویان(ارمنستان) 1

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • برنامه دیدارهای نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا + نتایج بازی‌ها
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • پربیننده‌ترین شبکه تلویزیون مشخص شد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • نتایج روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور