Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@15:23:03 GMT

علاقه شفر به استفاده از سیستم 2ـ4ـ4

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۷۵۵

علاقه شفر به استفاده از سیستم 2ـ4ـ4

سرمربی استقلال علاقمند است در بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر هم از سیستم جدید خود استفاده کند.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در دو بازی برابر نفت مسجدسلیمان ترجیح داد از سیستم 2ـ4ـ4 باکس استفاده کند؛ سیستمی که در آن تیم با دو هافبک دفاعی، دو هافبک پشت مهاجم و دو مهاجم بازی می کند و باعث می شود تیم در میانه زمین برتری عددی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می شود شفر از سیستمی که در بازی با نفت مسجدسلیمان استفاده کرده کاملا راضی است و قصد دارد در بازی با سایپا هم از سیستم 2ـ4ـ4 استفاده کند.


در سیستم شفر به احتمال فراوان روح الله باقری و مرتضی تبریزی دو مهاجم استقلال خواهند بود که تلاش می کنند ماشین گلزنی این تیم را فعال نگه دارند.

وینفرید شفر استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وینفرید شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا سلیمانی مهاجم تیم فوتبال ملوان که در ابتدای فصل و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از باشگاه ذوب آهن راهی این تیم شده بود پس از شکایت مسئولان ذوب آهن با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی مواجه شد که پس از آن کمیته استیناف رأی این بازیکن را به یک ماه و نیم کاهش داد.

سلیمانی که پیش محرومیت توانسته بود برای ملوان یک گل به ثمر برساند، در اواخر سال ۱۴۰۲ بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشت و در ۴ بازی آخر ملوان برابر استقلال تهران، فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت توانست در هر ۴ بازی برای تیم خود گلزنی کند.

ملوان در سال ۱۴۰۳، تاکنون ۳ بازی با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و سپاهان انجام داده که سلیمانی تنها برابر پرسپولیس موفق به گلزنی نشد تا کماکان به روند خوب خود ادامه دهد. تیم‌های ملوان و سپاهان امروز یکشنبه دو اردیبهشت در هفته بیست و چهارم به مصاف هم رفتند که سلیمانی زننده گل اول تیمش بود. او اکنون در جدول گلزنان ۷ گله است و همراه با رضا جعفری بهترین گلزنان این تیم به حساب می‌آیند. نکته دیگر در رابطه با سلیمانی این است که این بازیکن توانسته برابر دو تیم بالانشین استقلال تهران و سپاهان برای ملوان گلزنی کند که نشان دهنده کیفیت بالای این بازیکن است.

کد خبر 6084701

دیگر خبرها

  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • اگر این مهاجم در استقلال بود باید ۱۰۰میلیارد به او دستمزد می‌دادیم! | استقلالی ها مراقب نباشند به بدترین شکل تنبیه خواهند شد
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)