Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@19:54:23 GMT

هیچ فشاری برای بازگشت صلاح به لیورپول نبود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۷۸۱

هیچ فشاری برای بازگشت صلاح به لیورپول نبود

اتحادیه فوتبال مصر ادعاهایی که درباره درخواست باشگاه لیورپول از محمد صلاح صورت گرفته است را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال مصر این خبر که لیورپول تلاش کرده کاری کند که محمد صلاح در اردوی تیم ملی مصر به خودش فشار نیاورد را تکذیب کرد.

صلاح در پیروزی 4 بر یک مصری‌ها مقابل ساوازیلند در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا در قاهره از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخی رسانه‌ها گزارش کردند که باشگاه لیورپول از اتحادیه فوتبال مصر خواسته است که در بازی بعدی تیم ملی کشور به میدان نرود تا از وارد آمدن فشار بیشتر به او جلوگیری کند.

 

 

 

 

اوسامه اسماعیل، سخنگوی اتحادیه فوتبال مصر، در این باره به ESPN گفت:« این ادعاها نادرست هستند. تمام بازیکنان با گزارشی از سوی تیم پزشکی درباره وضعیت‌شان به تیم ملحق می‌شوند. تمام بازیکنان گزارش پزشکی دارند. در گزارش پزشکی باشگاه لیورپول هم تقاضای چیزی نشده بود اما صلاح در بازی اول مصدوم شد و نخواهد توانست در بازی دوم به میدان برود.»

 

صلاح در کنار احمد حجازی، بازیکن تیم وست‌بروموویچ یک روز دیرتر از سایر بازیکنان خودشان را به اردوی تیم ملی مصر معرفی کردند و خاویر آگیره، سرمربی مصر، به آنها یک روز بیشتر فرصت استراحت داد.

محمد صلاح لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلاح لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده

 اتحادیه فوتبال انگلیس، تغییراتی را در شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی این کشور اعمال کرد.

به گزارش تسنیم و به نقل از ESPN، اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد که به منظور کمک به کاهش فشردگی بازی‌های فوتبال باشگاهی این کشور، از فصل آینده تمام بازی‌های جام حذفی این کشور به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و دیگر خبری از بازی‌های برگشت نخواهد بود.

در حال حاضر بازی‌های قدیمی‌ترین تورنمنت فوتبال جهان هم به‌صورت تک حذفی برگزار می‌شود، مگر آنکه بازی دو تیم با تساوی همراه شود که در آن صورت یک بازی دیگر با تغییر جای میزبان و میهمان انجام خواهد شد (به استثنای بازی‌های دور پنجم به بعد). این قانون به موجب توافقی که شش سال پیش میان اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس صورت گرفته بود اجرا می‌شد و هدف آن کمک به جذاب‌تر شدن جام حذفی بود. اکنون اما با پایان مدت این قرارداد، برگزاری بازی‌های جام حذفی کاملاً به‌صورت تک حذفی برگزار خواهد شد و به این ترتیب اگر بازی دو تیم با تساوی همراه شود، وقت‌های اضافه و در صورت لزوم ضربات پنالتی تعیین‌کننده برنده بازی خواهند بود.

تغییر دیگری که از فصل آینده در بازی‌های جام حذفی انگلیس صورت خواهد گرفت، انتقال زمان بازی‌ها به پایان هفته‌هاست. طبق اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس از این پس بازی‌های تمام مراحل جام حذفی، در روزهای شنبه یا یکشنبه انجام خواهند شد. یکی دیگر از دلایل تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس، تغییر مدل برگزاری بازی‌های اروپایی از فصل آینده به خصوص لیگ قهرمانان اروپاست که 36 تیمی خواهد بود. به موجب تغییرات صورت گرفته، از این پس فینال جام حذفی انگلیس نیز در پایان هفته ماقبل آخر هر فصل لیگ برتر انگلیس و در یک روز کاملاً اختصاصی بدون برگزاری هیچ مسابقه دیگری از لیگ برتر انگلیس، انجام خواهد شد.

یکی دیگر از تغییرات مهم تصویب شده توسط اتحادیه فوتبال انگلیس، حذف تعطیلی میان فصل از تقویم فوتبال باشگاهی این کشور است که اجازه می‌دهد بازی‌های لیگ برتر به جای ابتدای ماه آگوست، از اواسط این ماه آغاز شود و به این ترتیب تیم‌ها تعطیلات تابستانی طولانی‌تری خواهند داشت.

در حالی که حذف بازی‌های تکراری جام حذفی خوشحالی تیم‌های بزرگ لیگ برتری را به همراه داشته، این مصوبه با اعتراض تیم‌های کوچک‌تر و دسته پایینی جزیره همراه بوده است، چرا که آنها را از درآمدهای حاصل از پخش تلویزیونی بازی‌های مجدد محروم می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فوتبال کلاسیک؛ شبی که آندری آرشاوین آنفیلد را به آتش کشید
  • پالس جدید برای انتقال محمد صلاح به عربستان
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گل محمد صلاح به آتالانتا از روی نقطه پنالتی (آتالانتا 0-1 لیورپول)
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • آلیسون: بازگشت تاریخی مقابل بارسا خیلی فرق داشت
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!