Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری تیم مدیریتی استان و اداره کل امور مالیاتی در خصوص وصول مطالبات و بدهی‌ و عوارض آلایندگی پالایشگاه شازند شد.

به گزارش ایسنا، سید مهدی مقدسی در کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای کلانشهر اراک با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات کارگروه بیان کرد: معیار قضاوت قانون است که تکلیف را برای همه روشن کرده است و هر موضوعی باید به مرجع اصلی آن ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصویب قانون هوای پاک در مجلس دهم که جزو قوانین مترقی در این حوزه است، گفت: مجلس شورای اسلامی اخیرا به بحث صنعت خودرو ورود کرده و ارتقای کیفیت، خروج خودروهای فرسوده، طرح جایگزینی آن و ارتقای استانداردها را در دستور کار خود قرار داده است.

مقدسی با اشاره به اینکه در حوزه قانون‌گذاری پذیرای نظرات کارشناسان هستیم، خواستار پیگیری تخصیص اعتبارات سفر ریاست جمهوری در حوزه محیط زیست توسط استان شد و افزود: اعتبارات مناسبی در خصوص ریزگردهای کویر میقان به تصویب رسید که باید به صورت کامل تخصیص یابد و با توجه به دغدغه‌های مردمی باید مسیر حمایتی طی شود.

وی با بیان اینکه امروز همه دستگاه‌های دولتی اذعان به کمبود منابع مالی و اعتبار دارند، گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی حدود 240 میلیارد تومان بدهی ناشی از عوارض آلایندگی دارد که مربوط به سال‌های گذشته است و با وجود این اعتبار امروز بر سر منابع 2 تا 3 میلیارد تومانی طرح پایش و مطالعات بحث می‌شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امور مالیاتی باید قانون را اجرا کند تا بتوان از این اعتبار برای رفع آلایندگی شهرهایی مانند اراک، شازند و خنداب استفاده شود و انتظار می‌رود که وصول مطالبات از پالایشگاه و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی توسط استان پیگیری شود.

مقدسی بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم و اجرایی شدن اقدامات لازم تاکید کرد و در خصوص بودجه 98 بیان کرد: استان تمامی پیشنهادات مدنظر خود را به صورت مکتوب ارائه دهد و قبل از ارائه لایحه بودجه به مجلس موارد به رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور منتقل شود تا مجمع نمایندگان پیگیری‌های لازم را به انجام برساند.

ایرالکو تمایلی به انتقال آندسازی ندارد

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی عنوان کرد: متاسفانه اهتمام و اراده‌ای از سوی شرکت ایرالکو برای انتقال آندسازی به شرکت خیرآباد دیده نمی‌شود و از سال 85 تا به امروز بحث دریافت 200 تا 300 میلیارد تومان اعتبار را مطرح می‌کند و تعویق در اقدامات خود را به عدم دریافت تسهیلات مرتبط می‌کنند.

رقیه یادگاری با تاکید بر اینکه دریافت این تسهیلات دشواری خاصی ندارد، افزود: ما برای برخی از صنایع درگیر با مشکلات اقتصادی تسهیلات را دریافت کردیم، اما این تعلل و بی‌توجهی نشان از عدم تمایل و اراده ایرالکو برای انتقال آندسازی است.

وی درخصوص اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری اضافه کرد: طبق قول دولت تا پایان آبانماه اعتبارات مربوط به سفر به صورت کامل تخصیص می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پالایشگاه شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است زیرا برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم .

فتح‌الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه صنعت خودرو اظهار داشت: رفتار دولت در قبال صنعت خودرو توهین به مردم است.

وی  با اشاره به مشکلات متعدد مردم در زمینه خرید خودرو گفت: مردم برای خرید یک خودروی بی‌کیفیت با هزار بدبختی ثبت نام می‌کنند و بعد از ماه‌ها به آن‌ها گفته می‌شود که خودرو نداریم و باید خودروی دیگری را انتخاب کنند.

توسلی اظهارداشت : در مقابل این بی‌نظمی، دولت هر چند وقت یکبار اعلام می‌کند که مثلاً باید ۲۰۰ میلیون تومان به حساب شرکت‌های خودروسازی واریز کنید تا خودرو تحویل بگیرید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این رفتار‌ها قابل قبول نیست، بیان کرد: دولت باید برای دو خودروساز بزرگ کشور چاره‌ای اساسی بیندیشد.

 توسلی در ادامه به مشکلات واردات خودرو اشاره کرد و اظهارداشت : مجلس تصویب کرده بود که خودرو وارد شود، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرد.

وی با بیان اینکه عدم واردات خودرو به نفع خودروسازان و به ضرر مردم بوده است، گفت: اگر خودرو‌های مورد نیاز مردم وارد شده بود، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کرد و خودروسازان مجبور بودند که خودشان را اصلاح کنند.

توسلی در مورد برنامه مجلس برای پیگیری مشکلات صنعت خودرو اظهارداشت : مجلس یازدهم در آستانه پایان کار خود است، اما وظیفه نظارتی خود را در قبال این موضوع به طور کامل انجام خواهد داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه مجلس دوازدهم نیز پیگیر حقوق تضییع شده مردم در صنعت خودرو خواهد بود، گفت: حدود یک ماه آینده، مجلس دوازدهم شروع به کار می‌کند؛ قطعاً این موضوع در دستور کار مجلس است، و باید مجلس وظیفه نظارتی خودش را از طریق تذکر، سوال و حتی استیضاح موضوع صنعت خودرو را پیگیری کند، چون حق و حقوق مردم هست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم