Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسناد ارائه شده در یک دادگاه آمریکا نشان می‌دهد که هنوز بیش از ۲۰۰ کودک مهاجر که از والدین خود جدا شده‌اند در مراکز نگهداری و بازداشت دولت آمریکا به سر می‌برند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تازه ترین شکایت های مطرح شده علیه دولت آمریکا نشان می دهد که بیش از 245 کودک مهاجر که از والدین شان جدا شده‌اند همچنان در مراکز مراقبت دولت فدرال تحت نظر و بازداشت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، پیش از این والدین 175 کودک از خاک آمریکا اخراج شده اند. از این کودکان 18 نفر در روند بازگشت به والدین خود قرار دارند و 125 کودک دیگر که والدین شان از آمریکا اخراج شده اند، ظاهرا تمایلی برای بازگشت کودکان شان به وطن ندارند و خواستار حضور در آمریکا هستند.

این اسناد نشان می دهد که والدین 27 کودک که هنوز در آمریکا هستند، تصمیم گرفته اند تا دیگر کودکان خود را قبول نکنند.

انتشار این آمارها در شرایطی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به تازگی در مصاحبه ای گفت: جدا کردن خانواده های مهاجر در مناطق مرزی می تواند مانع از مهاجرت غیرقانونی به ایالات متحده شود.در حال بررسی گزینه های دیگری برای تقویت امنیت مرزها هستیم.

در ماه ژوئن ترامپ مجبور شد سیاست جداکردن خانواده های مهاجر در مناطق مرزی را به خاطر انتقادات و مخالفت های گسترده داخلی و بین المللی متوقف کند. اجرای این سیاست در مرز مکزیک و آمریکا موجب جدا شدن هزاران کودک از خانواده های شان شده است.

اجرای این سیاست تاکنون موجب جدا شدن بیش از 2600 کودک از خانواده های شان شده است.

انتهای پیام/

R1036247/P36446/S8,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سرهنگ سیدهادی موسوی افزود: در پی اعلام خبر ربوده شدن دختر ۱۸ ماهه از استان گیلان و متواری شدن مجرم به سمت شهرستان خلخال و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید، پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی این شهرستان در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان خلخال اضافه کرد: با هماهنگی دستگاه قضایی و با پوشش انتظامی محورهای مواصلاتی و هنگام کنترل خودروهای عبوری ، سواری پراید مورد نظر توسط پلیس این شهرستان شناسایی و در عملیات هوشمندانه پلیسی این خودرو متوقف شد.
سرهنگ موسوی گفت: با خانواده کودک ربوده شده تماس حاصل و پس از حضور والدین کودک در خلخال کودک ۱۸ ماه ربوده شده به صورت صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.
فرمانده انتظامی خلخال تصریح کرد: پلیس در هر زمان و در هر شرایطی خود را موظف به تامین امنیت و آرامش مردم دانسته و در این عرصه مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش می‌کند.
والدین کودک ۱۸ ماهه ربوده شده از استان گیلان از تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در شناسایی به موقع مجرم و همچنین پیدا کردن کودک ربوده شده‌ و تحویل صحیح و سالم آن به پدرو مادرو فراهم شدن زمینه شادمانی یک خانواده تقدیر و تشکر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد

دیگر خبرها

  • ویدیوی جنجالی زن مهاجر ایران از آمریکا
  • ۱۸ روز تلاش نیروهای امدادی برای یافتن کودک چهارمحالی+ تصاویر
  • ادعای وزیر دفاع آمریکا: ایران همچنان یک تهدید برای کل منطقه خاورمیانه است
  • دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک شد
  • کودک ربوده شده گیلانی در خلخال پیدا شد
  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • روز ۲۱۵ طوفان الاقصی|۶۰۰ هزار کودک همچنان در رفح
  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان