Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:03:14 GMT

لیگ یک/ برد دقایق پایانی اکبر اوتی مقابل تیم سابق

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۵۹۵۵

لیگ یک/ برد دقایق پایانی اکبر اوتی مقابل تیم سابق

تیم کارون اروند خرمشهر در دقایق پایانی به یک برد شیرین دست یافت و به وضعیتش در جدول مسابقات سر و سامان بخشید.

به گزارش "ورزش سه" تیم کارون اروند خرمشهر در هفتمین بازی خود در لیگ یک مهمان شهرداری تبریز بود و در نهایت توانست با گل دقایق پایانی نعمتی به یک برد شیرین دست یابد.


شاگردان اکبر میثاقیان که نتایج ضعیفی در مسابقات لیگ یک به دست آورده بودند عصر امروز مهمان تیم همسایه خود بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی در نیمه اول بسیار سرد و دنبال شد و تقریبا هیچ موقعیتی بر روی دروازه‌ها رخ نداد. نیمه دوم این بازی هم با جنجال شروع شد و شهرداری تبریز خیلی زود با اخراج رسول پیرزاده در دقیقه 53 ده نفره شد تا کار سختی در این دیدار داشته باشد. کارون که موقعیت را برای کسب برد طلایی می‌‍دید بر شدت حملات خود اضافه کرد و در دقیقه 77 با گل جواد محمدی، بازیکن سابق استقلال به گل اول دست یافت. شهرداری که در آستانه یک شکست خانگی دیگر قرار داشت در ادامه بازی فشار بیشتری آورد و توانست در دقیقه 92 با گل جعفر برزگر بازی را تساوی بکشاند. در حالی که همگان به دنبال این بودند مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد اما حمید نعمتی در دقیقه 95 گل برتری کارون اروند را به ثمر رساند تا سه امتیاز شیرین به حساب خرمشهری‌ها ریخته شود.


کارون در حال حاضر با کسب 10 امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارد و شهرداری تبریز با هفت امتیاز رتبه دهم جدول را در اختیار قرار گفته است.

دسته یک کارون اروند خرمشهر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک کارون اروند خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در شروع مسابقات لیگ یک عملکرد ضعیفی داشت و در بین قعرنشینان دیده می‌شد، در ادامه مسابقات لیگ یک با حضور اکبر محمدی روی نیمکت این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و حالا در رتبه‌های تک رقمی دیده می‌شود.

پیشرفت فوق‌العاده مس کرمان از نظر فنی و امتیاز و حضور در رده هفتم جدول اتفاق مهمی برای این تیم در دوران مربیگری محمدی محسوب می‌شود. با وجود اینکه سرمربی باتجربه نارنجی‌پوشان عملکرد خوبی در این تیم داشته، اما انتقادهایی در هفته‌های گذشته از او انجام شد و همین مسائل او را آزرده‌خاطر کرد.

درباره اکبر محمدی شایعاتی مبنی بر استعفای او نیز مطرح شد اما در نهایت این سرمربی با اصرار مدیران باشگاه به کارش ادامه داد و در هفته‌های گذشته نیز چند نتیجه خوب به دست آورد.

در جریان بازی روز دوشنبه مس کرمان مقابل شهرداری آستارا هم اکبر محمدی به خاطر ناراحتی از شرایطی که در روزهای گذشته داشت، از روی نیمکت کمتر بلند شد. با این حال ابوالفضل عکاشه، مهاجم مسی‌ها، وقتی گل اول را وارد دروازه شهرداری کرد گل خود را به محمدی تقدیم کرد.

این مهاجم باتجربه سریعا خود را به کنار زمین رساند و اکبر محمدی را در آغوش گرفت تا این برد را به این سرمربی تقدیم کند.

مس کرمان در نهایت مقابل شهرداری آستارا به برتری دو بر صفر رسید و امتیازات خود را به 38 رساند.

دیگر خبرها

  • نساجی - تراکتور؛ تقابل با مربی سابق در دوران پساخمز؛ پیش بازی
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • آنتونیو رودیگر پس از برد مقابل منچسترسیتی: الله اکبر / فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو
  • آتش بازی ستاره عراقی سابق پرسپولیس در قطر
  • صعود پاری‌سن‌ژرمن با گلباران بارسلونا/ شب رویایی دورتموند مقابل اتلتیکو
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • جادو در فوتبال؛ وقتی در دقایق پایانی ورق برمی‌گردد / فیلم
  • گل حساس تقدیم به سرمربی آزرده‌دل (عکس)