Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:25:18 GMT

اردوی مسابقات آسیایی کاراته در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۰۰۵

اردوی مسابقات آسیایی کاراته در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمد هاشمی بعدازظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی با اشاره به کسب موفقیت‌های ورزشکاران یزدی در میادین ملی، آسیایی و بین‌المللی، اظهار داشت: در سال جاری ۱۰۹ ورزشکار مرد و ۵۷ ورزشکار زن به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در مجموع توانستند ۱۳ مقام و رتبه بین‌المللی در رشته های مختلف ورزشی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان یزد در سال جاری هفت میزبانی از اردوی تیم‌های ملی در رشته های مختلف از جمله هندبال، جودو، کشتی بانوان و ... را بر عهده داشته و به زودی میزبانی اردوی مسابقات آسیایی کاراته را نیز بر عهده خواهد گرفت.

هاشمی خاطرنشان کرد: این اردو با حضور کشورهایی از جمله فیلیپین، کره شمالی و ... برگزار مسابقات جام جهانی کاراته برگزار می شود و یزد از ۱۴ تا ۲۴ آبان‌ماه، میزبان اردوی آمادگی چند کشور خواهد بود.

معاون توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: در تلاش هستیم میزبانی مسابقات تنیس را نیز در روزهای پایانی آذرماه بر عهده بگیریم.

وی در مورد تلاش‌های انجام شده برای توسعه ورزش همگانی نیز اظهار داشت: در توسعه ورزش همگانی طی دو سال اخیر رتبه نخست کشور از آن استان یزد شد و امسال نیز تعداد زیادی برنامه کوهپیمایی، دوچرخه سواری، همایش پیاده روی و ... برگزار کرده است.

هاشمی همچنین از برگزاری چهارمین المپیاد ورزشی دارالعباده خبر داد و یادآور شد: این المپیاد در راستای همگانی شدن ورزش در سطح استانی برگزار شد و شهرستان‌های یزد، اردکان و میبد به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۴۷۰ باشگاه ورزشی در سطح استان یزد خبر داد و بیان کرد: اگر موافقت اصولی‌های صادر شده فاقد زمین را نیز محاسبه کنیم، تعداد باشگاه‌های ورزشی در استان یزد به بیش از ۷۰۰ مورد خواهد رسید.

کد خبر 4432316

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان یزد سید احمد هاشمی یزد اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر گرگان یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی در زمین‌های تنیس مجموعه مارینا کیش و پلاژ بانوان برگزار شد و تیم‌های مدعی حاضر در فینال برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.   در فینال بخش بانوان تیم ساره هژبر - فاطمه سرسنگی با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم نیکی ثابتی - نیکو شیرازی عبور کردند و قهرمان شدند. زوج نیکی ثابتی - نیکو شیرازی در جایگاه دوم ایستادند و تیم‌های یاسمن حیدری – شیرین سیدیان و غزاله آذر پرست - مارال چریکی مشترکا سوم شدند.   در بخش آقایان نیز تیم فرهان اهرزاد - امیرعلی بنده نژاد با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ زوج سالار ریاحی و ملک محمدی را شکست دادند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند. تیم ریاحی و ملک محمدی صاحب عنوان نایب قهرمانی شدند و تیم‌های مهدی بازگیر – علی رییسی و شهریار اهرزاد - مسعود پیروزی سوم شدند.   نخستین دوره رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی که ۷ تا ۱۳ اردیبهشت در زمین‌های تنیس مارینا کیش و پلاژ بانوان به مدت ۲ هفته برگزار شد با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید.   سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان بود و کسری حجازی مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد