Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، از هفته هشتم رقابتهای فوتبال باشگاههای دسته نخست کشور ، تیم شهرداری تبریز ، ازساعت 15 و 15 دقیقه امروز درزمین اختصاصی خود به مصاف تیم کارون اروند خرمشهر رفت وبا نتیجه دو بر یک شکست خورد.
محمد جواد محمدی در دقیقه 77 و حمید نعمتی در دقیقه 95 برای تیم میهمان و جعفر برزگر در دقیقه 92 برای شهرداری تبریز در این بازی گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درجدول رده بندی، تیم کارون اروند با این برد 10 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد و شهرداری تبریز با هفت امتیاز در مکان دهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فوتبال دسته یک شهرداری تبریز کارون اروند شکست خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی

نرووردی هر هفته به سقوط نزدیک تر می شود.

ساسولو و لچه در چارچوب بازی‌های هفته ۳۳ فصل 24-2023 سری آ به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳-۰ لچه خاتمه یافت. ساسولو با این باخت در رتبه نوزدهم باقی ماند.

ساسولو که در حال سپری کردن یازدهمین فصل خود در سری آ است، با قرار گرفتن در رتبه نوزدهم جدول در منطقه سقوط به سری بی قرار دارد. آنها طی ۲۰ بازی اخیر خود فقط دو برد کسب کرده اند. ساسولو در پنج هفته پایانی، برنامه آسانی ندارد؛ آنها باید مقابل فیورنتینا، اینتر، کالیاری، جنوا و لاتزیو به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • شكست زن هشتم دارت جهان برابر دختر ايرانى
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • شکست خانگی ملوان با کامبک سپاهان و دبل شهریار
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • هفته ۲۴ لیگ برتر/ پیروزی خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • تقدیر شهرداری اهواز از حمایت‌های شركت نفت و گاز كارون
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از پنج سال باخت
  • تیم فوتبال زنان بارسلونا پس از ۵ سال باخت
  • درخشش نورالهی مانع شکست الوحده نشد