Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، در این دیدار امام جمعه مهاباد، توجه به هجمه های فرهنگی رسانه های معاند و توسعه همه جانبه برنامه های شبکه مهاباد ، به عنوان شبکه مردمی این منطقه را خواستارشد.

ماموستا ملا عبدالسلام امامی افزود: گرایش مردم نسبت به شبکه های خارجی کمتر شده برنامه های متنوع و سرگرم کننده کانالهای مختلف داخلی به خصوص شبکه های استانی سبب شده گرایش مردم به شبکه های ماهواره ای کمتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوی بنیه مدیرکل صدا وسیمای مرکز مهاباد هم با اشاره به رویکرد شبکه مهاباد برای بکارگیری روحانیون شهرهای جنوب استان با هدف غنای بیشتر برنامه های مذهبی این شبکه گفت: دربخش مذهبی به لحاظ کارکرد واثرگذاری برنامه های مذهبی در ماه مبارک رمضان و ماه محرم وسایرمناسبتها همواره از مراکز مطرح بوده ایم.

جمعی از مدیران شبکه مهاباد هم دراین دیدار گزارشی از برنامه های مختلف  این شبکه ارائه کردند.

در پایان این دیدار همچنین بر همکاری روحانیان با رسانه ملی  در زمینه های  مختلف  تأکید شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد دیدار مدیر کل صداوسیما امام جمعه برنامه های شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»