Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روز گذشته دیدار تیم های ملی فوتبال عربستان سعودی و عراق برگزار شد و در این دیدار بشار رسن بازیکن تیم فوتبال عراق حضور نداشت با این حال بازیکنان هم تیمی اش پیراهن او را به روی صندلی های نیمکت تیمشان گذاشتند تا کسی جای او را نگرفته و پیراهن سبز رنگ این بازیکن نماد حضور او در این دیدار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بشار رسن به دلیل فوت مادرش عربستان را به مقصد عراق ترک کرده بود و در ادامه به دلیل مشکل روادید دیدار های آینده تیمش را از دست داد.

 

 

باشگاه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بشار رسن بازیکن پرسپولیس تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها فرصت چندانی ندارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از اسکای اسپورتس؛ محمد صلاح در نقل‌وانتقالات تابستان سال گذشته یکی از گزینه‌های خرید لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان بود که در نهایت لیورپولی‌ها با رد این پیشنهاد هنگفت مانع انتقال ستاره مصری شدند.

الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید

بر اساس گزارش این رسانه انگلیسی؛ فرصت پیوستن محمد صلاح به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با توجه به تغییر استراتژی این لیگ محدود است. کمیته جذب بازیکنان خارجی فوتبال عربستان استراتژی جدید خود روی جذب بازیکنان جوان قرار داده و شاید نقل‌وانتقالات تابستان پیش‌رو آخرین فرصت محمد صلاح برای دادن پاسخ مثبت به پیشنهاد عربستانی‌ها خواهد بود. کمیته جذب بازیکنان خارجی عربستانی روی ستاره‌های جوان باشگاه‌های اروپایی زوم کرده که نمونه روشن این انتقال گابریل ویگا است که از اتلتیکومادرید به الاهلی جده پیوست.

تصمیم جدید فوتبال باشگاهی عربستان به دنبال محدودیت فهرست بازیکنان تیم‌ها از 30 نفر به 25 نفر و افزایش تعداد خارجی‌ها به 10 نفر از جمله جذب بازیکنان متولد 2003 به بعد می‌تواند سرنوشت محمد صلاح را دچار تردیدهایی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر