Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:26:13 GMT

نماینده فیروزآباد: مخالفان FATF دنبال بهانه هستند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۱۵۴

نماینده فیروزآباد: مخالفان FATF دنبال بهانه هستند

‌نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مخالفان پیوستن ایران به FATF "گروه ویژه اقدام مالی" دنبال بهانه هستند، اگرنه جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت از تروریست‌ها حمایت نکرده‌ است.

‌کوروش کرمپور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه لایحه FATF "گروه ویژه اقدام مالی" موضوع جدیدی نیست و ۴۰ سال است که ایران موارد پیش‌بینی شده در آن را رعایت می‌کند، گفت: دشمنان ایران از سال‌ها قبل این کشور را متهم به عدم پیوستن به این لایحه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما خود قربانی تروریسم و آنچه که توسط کشورهای حامی تروریست‌ها بر بعضی از ملل اعمال شده، هستیم افزود: هیچ کشوری به اندازه ایران مورد هجمه تروریست‌ها قرار نگرفته است.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز بیش از هر امری ثبات وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ایران اهمیت دارد و در این باره باید احساس مسئولیت مدیران دهه ۶۰ در مسئولان کنونی ایجاد شود.

کرمپور یادآور شد: مدیران دهه ۶۰ با مدیریت اجرایی و نظارتی تحولات اساسی در روند پیشرفت کشور به وجود آوردند؛ ضرورت دارد تا همانند سه دهه قبل مسئولین ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند و در عمل به فکر مردم باشند.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی که اعتقاد دارد پیوستن ایران به این لایحه موجب تقویت اعتماد مردم به مسئولین در سطوح مختلف خواهد شد، گفت: ۴۰ سال است که ما از حزب‌الله لبنان و فلسطین حمایت می‌کنیم و رد پای ایران در حمایت از آنها در همه ادوار مشخص است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند

روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.   این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است.   در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟   پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است. تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کریمی قدوسی : در صورت صدور اذن ، تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله است

دیگر خبرها

  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • رئیس سندیکای صنعت مخابرات ایران : بی‌کیفیتی مودم های تولید داخل بهانه است؛ به دنبال خرید مودم های ارزان‌قیمت و بنجل چینی اند
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران
  • کلاهبرداری میلیاردی رمال به بهانه درمان فرزند در کازرون
  • ‌کلاهبرداری میلیاردی فالگیر به بهانه درمان فرزند
  • موافقان و مخالفان تشکیل سازمان نوآوری دفاعی چه گفتند