Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیامک فراهانی روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امیدواریم که با تداوم روند رو به رشد خود بتوانیم به هدف اصلی دست یابیم و به رقابت های لیگ دسته یک صعود کنیم.
وی پس از پیروزی پر گل تیمش برابر استقلال اهواز افزود: بازیکنان داماش در دیدار برابر استقلال اهواز کیفیت فنی خوبی را ارایه و توانستند نتیجه شکست هفته گذشته را با یک پیروزی خوب جبران کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بحث تاکتیکی از بازیکنان خیلی راضی هستم چون آنان دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کردند و توانستند روز خوبی را پشت سر بگذارند.
سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: امیدوارم که در بازی های آینده نیز بتوانیم این روند خوب خود را ادامه و نتایج قابل قبولی کسب کنیم تا در انتهای مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ دسته اول کشور را بدست آوریم.
وی در ادامه اضافه کرد: البته از ابتدا نیز اولویت اصلی مسئولان تیم فوتبال داماش گیلان صعود به لیگ دسته اول بود و به نظرم کمترین حق این هوادارانی که در سرما و در زیر باران تیم را تشویق و حمایت می کنند ، صعود به لیگ یک است.
فراهانی در مورد ادامه رقابت های جام حذفی کشور نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون در رقابت های جام حذفی نتاج خوبی کسب کرده ایم و در این رقابت ها تاکنون در هر مرحله و با هر حریفی که بازی کرده ایم ، با تمام توان خود کار کرده و با زحمت کشیدن تا مرحله یک چهارم نهایی پیش آمده ایم.
تیم فوتبال داماش گیلان که عصر دوشنبه در هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم استقلال اهواز رفت ، با نتیجه پرگل شش بر یک حریفش را شکست داد و با کسب هفت امتیاز از چهار مسابقه در مکان پنجم جدول رده بندی گروه اول این رقابت ها قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 26 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285/2007
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بازی باشگاه های کشور داماش گیلان رفت و برگشت زمین راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل ازآبولا؛ نلو وینگادا سرمربی باسابقه فوتبال پرتغال در یک گفتگو با این سایت پرتغالی ضمن تمجید از کارلوس کی روش او را یکی از بهترین دوستانش خواند و گفت: ما پازل کامل کننده هم هستیم.

در 11 کشور دنیا مربیگری کردم
وینگادا در برنامه تکامل فوتبال گفت: من در ۱۱ کشور متفاوت کار مربیگری کرده ام در باشگاه و ملی، اما مرا به دلیل کار با جوانان می‌شناسند اولین کشوری که من رفتم عربستان بود نمی‌گویم تحول، اما در آن زمان تغییرات زیادی در فوتبال این کشور دادم ما قهرمان شدیم و این دیگر برای عربستان تکرار نشد در آن زمان ایران بازیکنان بزرگی مثل علی دایی، مهدی کیا و کریم باقری را در اختیار داشت و قهرمانی در آن دوره آسان نبود.

شاهزاده دستور تعویض داد قبول نکردم و اخراج شدم
وی در مورد اخراج به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان گفت: بله ما در جریان بازی صفر ب صفر بودیم و من سامی جابر را بیرون گذاشته بودم چرا که او در امر دفاعی اصلا به تیم کمک نمی‌کرد و در جریان بازی گفتند شاهزاده دستور داده است که او را به زمین بفرستید، اما من قبول نکردم و به هر حال ما بازی را بردیم و فردای آن روز مرا خواستند و گفتند به دلیل سرپیچی از دستور شاهزاده اخراج هستید من حق و حقوق خود را گرفتم، اما پاداش را به من ندادند ولی من آن زمان ۴۳ ساله بودم و برایم مهم نبود چرا که دوست داشتم مستقل کار کنم.

مربیگری ام در پرسپولیس پیچیده و سخت شد
وی در مورد دوران مربیگری در پرسپولیس گفت: من در ایران در شرایط خوبی نبودم آن زمان پرسپولیس دوره سختی داشت و بعد از جدایی من هم ۶ سال طول کشید تا طلبم را بگیرم و در چین هم شرایط مناسب نبود.

مورایس و مورینیو شاگردان من بودند وینگادا در مورد شاگردانش گفت: مورایس که اکنون در ایران است و مورینیو از شاگردان من بودند همچنین خوزهه پسیرو نیز از افرادی بودند که با من کار کردند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید: این تنها راهی بود که می‌ توانستیم صعود کنیم
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو