Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-02@22:57:07 GMT

ورود بانوان؛ تابویی که همچنان شکستنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۲۹۲

ورود بانوان؛ تابویی که همچنان شکستنی نیست

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، موافقت شورای تامین با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران - بولیوی، اگرچه تیتری زیبا و خوشحال کننده برای یک خبر است ولی با خواندن دقیق مطلب می‌توان پی برد ماجرا به شکلی که تصور می‌شود نیست.

 

در متن خبر آمده است که خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، همه تیم های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و البته تعدادی همیار هوادار زن از جمله افرادی هستند که می توانند امروز به ورزشگاه آزادی بروند و تیم ملی ایران را مقابل بولیوی تشویق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بدین ترتیب هنوز خبری از حضور هواداران خانم فوتبال در استادیوم آزادی نیست و تنها عده‌ای از بانوان اعضای خانواده فوتبال قصد دارند حضوری نمادین در ورزشگاه داشته باشند.

 

این موضوع به احتمال زیاد به هشدارهای اخیر فیفا و نهادهای بین المللی فوتبال برای برداشتن این ممنوعیت برمی‌گردد که در چند وقت اخیر شکل جدی به خود گرفته و حتی فوتبال ایران را تا آستانه محرومیت برده است و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند با چنین تدبیری به طور موقت خطر جرایم و محرومیت‌های احتمالی را از سر بگذرانند و به همین دلیل حضوری نمادین برای عده‌ای از بانوان ترتیب داده‌اند.

 

انتشار این خبر با تیتر‌های گمراه کننده به سرعت در فضای مجازی دست به دست شده است و به احتمال زیاد برای عده کثیری از هواداران خانم فوتبال به اشتباه امروز برای ورود به جایگاه به استادیوم آزادی می‌روند و با ممانعت ماموران روبرو می‌شوند که این موضوع می‌تواند با پخش شدن ویدیوهایی در فضای مجازی موجب سو استفاده معاندان قرار بگیرد.

 

بحث ورود بانوان به ورزشگاه با همه شاید و بایدهایش بیش از حد طولانی شده و اثری از پیشرفت و گشایش جدی هم در آن دیده نمی‌شود و ادامه این روند با تصمیمات بحث برانگیز این چنینی علاوه بر اینکه مفید فایده نیست، می‌تواند تبعات منفی هم در پی داشته باشد و بهتر است مسئولان ذیربط در حوزه‌های مختلف ورزشی، امنیتی، اجتماعی و... با نشستن دور یک میز و آسیب شناسی دقیق موانع و مشکلات و از پیش رو برداشتن آنها هرچه زودتر فکری عاجل به حال این موضوع کنند و موضوعی ساده که به اشتباه پیچ و تاب داده شده است تا این میزان تبعات منفی داخلی و بین المللی به همراه نداشته باشد.

 

ایلنا

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حضور بانوان در ورزشگاه ورزشگاه آزادی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم

صحبت های ژوزه مورایس پس از پایان دیدار پرسپولیس و سپاهان را مشاهده می کنید.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • پیغام جدید از پیرمرد حاشیه‌ساز سپاهانی در یک ویدئو
  • جابجایی هواداران خانم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی؛ علت چه بود؟ | ویدئو
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • جابه‌جایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار سپاهانی‌ها+ عکس و فیلم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • پرچم های بزرگ پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی / فیلم
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • آغاز عصر جدید مورایس در فوتبال ایران