Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از رشت، سیدمحسن حسینی گفت: با توجه به اطلاع رسانی قبلی که از سوی سازمان هواشناسی و اداره کل مدیریت بحران استانداری انجام شده بود، جلسات تخصصی در مواجهه با شرایط بحران در شرکت آب و فاضلاب برگزار شد.

وی افزود: علیرغم تغییرات شرایط آب و هوا و بارندگی شدید در شهرهای مختلف استان و جاری شدن سیل، با صدور دستورات لازم در خصوص آمادگی تمامی امکانات، ماشین‌آلات، تجهیزات و نیروهای عملیاتی، علیرغم شدت بارش‌ها و جاری‌شدن سیل و آسیب‌دیدگی برخی از تاسیسات، با تلاش و همت شبانه‌روزی همکاران شرکت، توانستیم با کمترین مشکل در امر آبرسانی به مشترکان شرکت، به نحو مطلوب عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل آبفای گیلان تصریح کرد: علاوه بر اقدامات مطلوب آبرسانی، گروه‌های کنترل کیفی نیز با پایش ویژه شبکه‌های توزیع نسبت به نظارت بر کیفیت و سلامت آب‌شرب اقدام کردند که نتایج آزمایشات و آنالیزهای انجام شده بر روی کیفیت آب شرب، حاکی از مطلوبیت کامل نمونه‌های مورد آزمایش بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و هوا آسیب دیدگی سلامت شرایط آب و هوایی شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه جدی آژاکس: ژاوی گزینه اول ماست!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم تمایل مدیران بارسلونا، ژاوی قصد ندارد تصمیم خود را مبنی بر ترک بلوگرانا در تابستان امسال تغییر دهد. آنها لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی را از دست داده‌اند و در آستانه دادن قهرمانی لالیگا به رئال مادرید هستند و مربی اسپانیایی هم به دلیل همین ناکامی‌ها تصمیم به ترک بارسا گرفته است.

علیرغم شایعات اولیه مبنی بر اینکه او به دنبال استراحت قبل از انتخاب یک تیم جدید است، ممکن است این مربی خیلی زود باشگاه جدیدش برای مربی‌گری را پیدا کند.

آژاکس پس از فصلی کابوس‌وار در حال برنامه‌ریزی برای تحول بزرگی در تیم است. آنها می‌خواهند در فصل ۲۵-۲۰۲۴ خیلی زود به جمع تیم‌های بالای جدول لیگ هلند برگردند و از تکرار فصلی مانند فصل جاری جلوگیری کنند.

طبق آخرین خبر اسپورت، آژاکس مصمم است برای این دوره، ژاوی را انتخاب کنند. آنها باور دارند او بارسلونا را از شرایط وخیمی که دچارش شده بود نجات داد و حالا هم می‌تواند به آنها کمک کند. هلندی‌ها قصد دارند پس از پایان فصل با ژاوی بر سر میز مذاکره بنشینند و برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ با او گفت‌وگو کنند.

دیگر خبرها

  • علاقه جدی آژاکس: ژاوی گزینه اول ماست!
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • سیل دبی نتیجه تغییرات آب و هوایی بود یا باروری ابرها؟
  • دستبند پلیس بر دستان اختلالگر امنیت عمومی در بوکان
  • موج جدید اخراج‌ها در گوگل
  • گوگل کارمندان بیشتری را اخراج می کند
  • فیلم/ آخرین تغییرات آب و هوایی در کشور
  • کاهش حساسیت بینایی ۱۲ سال قبل از ابتلا به آلزایمر / تاثیر فرکانس ۴۰ هرتزی بر توقف بیماری
  • تصمیم ایلان ماسک برای ایجاد تغییرات انقلابی در تسلا
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران