Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در حالی از انتصاب سرپرستان فدراسیون های هاکی، ناشنوایان، قایقرانی و چوگان خبر داد که در راستای رعایت بی طرفی، سرپرست فدراسیون ها، نمی توانند در انتخابات آن فدراسیون شرکت کنند.

به گزارش ایرنا؛ «محمدرضا داورزنی» درباره این انتصابات گفت: امروز (سه شنبه) تکلیف سرپرستان چهار فدراسیون هاکی، ناشنوایان، قایقرانی و چوگان مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، «احمد گواری» سرپرست فدراسیون قایقرانی، «حسن سلگی» سرپرست فدراسیون ناشنوایان، «یاشار بی غم» سرپرست فدراسیون چوگان و «حسن اباذری» به عنوان سرپرست فدراسیون هاکی معرفی شدند.
وی با تاکید بر اینکه سرپرستان، اجازه شرکت در انتخابات فدراسیون ها را ندارند، افزود: افراد علاقه مند به احراز پست ریاست این فدراسیون ها با هماهنگی با معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در یک مدت زمان 2 الی سه ماه فرصت دارند برای ثبت نام در مجمع آماده شوند.
معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه برخی از این فدراسیون ها برنامه های و رویداد های مهم بین المللی را پیش رو دارند، افزود: وزارت ورزش تمام تلاش خود را به کار می بندد تا با حمایت های همه جانبه خود، مانع بروز هرگونه خللی در این اعزام ها شود.
داورزنی از پایش وضعیت همه فدراسیون ها خبر داد و تصریح کرد: به زودی همه افرادی که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند، مشخص شده و در روند جایگزینی از طریق انتخابات آزاد و دموکراتیک قرار می گیرند.
وی افزود: برخی از فدراسیون هایی که روسای آنها بازنشسته هستند، دوران ریاست آنها نیز به پایان رسیده است. با توجه به مفاد قانون منع به کارگیری بازنشستگان امکان شرکت مجدد آنها در انتخابات وجود ندارد و به همین دلیل برای این فدراسیون ها نیز باید سرپرستی انتخاب شود.
داورزنی در خاتمه با بیان این نکته که وزارت ورزش و جوانان برای حفظ و توسعه کرسی های بین المللی که در اختیار ایران است مجدانه در تلاش و تکاپوست، خاطر نشان کرد: روند جایگزینی نامزدهای جدید با روسای پیشین صدمه و خللی در پست هایی که در اختیار افراد است، وارد نخواهد کرد. برخی از این پست ها در اختیار شخصیت حقوقی افراد است که پس از انتخاب رئیس جدید، این سمت نیز منتقل می شود و برخی در اختیار شخصیت حقیقی افراد است که وزارتخانه و فدراسیون برای حفظ این سمت از این افراد حمایت خواهد کرد.
ورزشی**3783**9129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش سرپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • معرفی میزبان پنجمین اردوی تیم ملی امید هاکی
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • «مسابقات چوگان» در نقش جهان اصفهان