Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@14:28:57 GMT

همام در کدام پست بازی می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۵۳۰

همام در کدام پست بازی می‌کند؟

هافبک عراقی استقلال این شانس را دارد تا در بازی با سایپا در هفته نهم لیگ برتر در دو پست برای تیمش به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، طارق همام که به دلیل مصدومیت دو بازی برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ و جام حذفی را از دست داده بود، در بازگشت از عراق به طور کامل با آبی پوشان تمرین می کند و حالا شفر باید تصمیم بگیرد که از این بازیکن خلاق و دونده در کدام پست استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باتوجه به اینکه فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت بازی با سایپا را از دست داده ممکن است شفر تصمیم بگیرد در این بازی حساس از همام در پست هافبک پشت مهاجم استفاده کند.


اما احتمال بعدی هم این است که مارکوس نویمایر در پست هافبک بازیساز بازی کند و با این شرایط طارق همام در پست وینگر به میدان خواهد رفت، پستی که از ابتدای حضورش در استقلال در آن بازی کرده است.

طارق همام استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: طارق همام استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • آبشک به استقلال خوزستان پیوست
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • هافبک فولاد آبی‌پوش شد