Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی و هنری منطقه هشت و فرهنگسرای گلستان؛ «در کوی نیکنامان»، عنوان برنامه‌ای است که به میزبانی فرهنگسرای گلستان و با هدف تجلیل از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مرور آموزه‌های دینی مناسبتی، ترویج سبک زندگی شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام(ره) و شهدا، ترویج باورهای دینی و بیان مواضع فکری و عقیدتی شیعه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه برنامه «در کوی نیکنامان» صبح روز پنج شنبه 26 مهر ماه ساعت 7:30 با حضور خانواده معظم و معزز شهدا برپا می‌شود و همراه با قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و مرثیه‌خوانی و روضه‌خوانی و مداحی ذاکر اهل بیت(ع) خواهد بود.

شهید علی‌اکبر رضایی خراسانی متولد 30 آذر ماه 1330 تهران است که در 24 شهریور ماه 1361 در منطقه شلمچه عملیات رمضان به شهادت رسیده است.

همچنین عبدالرضا امیری‌صفت متولد 5 مرداد ماه 1344 تهران است که در 12 آبان ماه 1362 عملیات والفجر 4 به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند. و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: فرهنگسرای گلستان تجلیل از خانواده شهدا شهید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازخوانی وظایف دستگاه‌های مختلف در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، در این جلسه وظایف دستگاه‌های مختلف در امر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بازخوانی شد.

استاندار گلستان در این جلسه گفت: همه دستگاه‌ها موظفند برنامه‌های شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان نقشه راه اجرا کنند.

علی محمد زنگانه گفت: همه اعضای این قرارگاه باید حامی اجرای طرح عفاف و حجاب باشند و ظرفیت‌های خود را برای اجرای بهینه این طرح به کار بگیرند.

او افزود: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به واحد‌های تولیدی که قصد فعالیت در تولید پوشاک و لباس محجبه را دارند (عرضه لباس اسلامی) باید پیگیری شود.

او ضمن قدردانی از همکاری صدا و سیما گفت: رسانه باید یک پشتیبانی هدفمند از این طرح داشته باشد.

سردار موسی حسینی جانشین سپاه استان و جانشین قرارگاه امام حسن عسکری نیز گفت: قرارگاه‌های شهرستانی هم در همه شهرستان‌های استان راه اندازی شود.

طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب از امروز همزمان با سراسر کشور در گلستان نیز آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس اعلام شد
  • اعلام ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان فارس
  • فعالان عرصه ازدواج آسان در استان بوشهر تجلیل شدند
  • دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدای عملیات نصر یک در تکاب
  • درگذشت پدر شهیدان دهنوی در مشهد
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • بازخوانی وظایف دستگاه‌های مختلف در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان