Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@23:53:19 GMT

الدحیل تیم کوچکی نبود که پرسپولیس حذفش کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۶۷۴۳

الدحیل تیم کوچکی نبود که پرسپولیس حذفش کرد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهدی مهدوی‌کیا بازیکن اسبق پرسپولیس در رأی‌گیری مربوط به بهترین مدافع تاریخ جام ملت‌ها بیشترین آرا را کسب کرده تا سومین بازیکن ایرانی پس از علی دایی و علی کریمی باشد که در آسیا بهترین عناوین را برای فوتبال کشورمان تصاحب می‌کند. به بهانه این افتخارات و بازی‌های پرسپولیس در آسیا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. گفت‌وگویی با کیا داشتیم.


* آقامهدی تبریک، در آستانه انتخاب به عنوان بهترین مدافع راست آسیا هستید.
ممنون بالاخره این عنوان برای فوتبال ما افتخار است، اما من که مدت‌هاست از فوتبال ایران دورم.


* اما بازی‌هایی که در آسیا و جام جهانی برای تیم ملی انجام دادید از یاد‌ها فراموش نمی‌شود.
خدا را شکر تا روزی که در تیم ملی بودم نهایت تلاشم را برای کسب بهترین بازی‌ها انجام دادم. از پرسپولیس و تیم ملی به فوتبال اروپا رسیدم و پوشیدن پیراهن تیم ملی را همیشه برای خودم افتخار می‌دانم.


* علی دایی و علی کریمی قبل از شما عنوان بهترین مهاجم و بهترین هافبک جام ملت‌ها را کسب کردند در این رابطه چه صحبتی دارید؟
همه می‌دانند علی دایی چه گل‌ها و چه بازی‌هایی برای تیم ملی انجام داده و چه افتخاراتی را برای فوتبال ایران کسب کرده از سوی دیگر بازی علی کریمی و تکنیک ناب علی همیشه زبانزد عام و خاص بوده، بازیکنی که با توپ هر کاری دلش می‌خواست انجام می‌داد و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران و آسیا بود.


* آقامهدی، پرسپولیس در آسیا در کسب عناوین هت‌تریک کرده.
بالاخره پرسپولیس و تیم ملی ایران سابقه روشنی در آسیا دارند و من هم افتخار می‌کنم بازیکن پرسپولیس بودم و در آسیا بازی‌های قابل قبولی را ارائه دادم و حالا هم شاهد آن هستیم که سه بازیکن از پرسپولیس جزو بهترین بازیکنان تاریخ جام ملت‌ها انتخاب شده‌اند، افتخاری که مایه مباهات من و سایر فوتبال‌دوستان ایرانی خصوصاً هواداران پرسپولیس است. پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست و همه می‌دانند در این تیم چه بازیکنانی از گذشته حضور داشته و دارند. پرسپولیس یک بار قهرمان جام در جام شده و یک بار هم قهرمانی در این جام را با بدشانسی از دست داده است. در باشگاه‌های آسیا هم سوم آسیا شدیم که اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم قادر به صعود به فینال بودیم، عنوانی که امیدوارم پرسپولیس فعلی آن را کسب کند.


* پرسپولیس فعلی می‌تواند در آسیا عنوان قهرمانی کسب کرده و طلسم‌شکنی کند؟
برانکو تیم خوبی ساخته، تیمی که در سه فصل اخیر بهترین تیم ایران بوده و دو قهرمانی در لیگ و یک نایب‌قهرمانی در سطح اول فوتبال کشور حاصل آن‌ها بوده است. پرسپولیس امسال بعد از محرومیت با مشکلاتی مواجه شد، اما پرسپولیسی که من می‌بینم حرف‌های زیادی در آسیا برای گفتن دارد و حتی می‌تواند طلسم‌شکنی کرده و قهرمان شود.


* در مورد بازی برگشت پرسپولیس مقابل السد چه صحبتی دارید؟
بازی با السد خیلی سخت است و هیچ وقت نباید از کنار ژاوی حتی در سن بالا به راحتی رد شد. پرسپولیس در بازی رفت با ارائه یک بازی منطقی موفق شد حریف را شکست دهد و بردی بزرگ در خانه تیم حریف کسب کند، بردی که امید‌های زیادی را برای پیروزی در دیدار برگشت و صعود به فینال به وجود آورد.


* از بین دو تیم کره‌ای و ژاپنی کدام‌یک را برای پرسپولیس در فینال حریف بهتری می‌دانید؟
هر دو تیم از جمله بهترین تیم‌های فوتبال آسیا هستند، تیم‌هایی که کاملاً حرفه‌ای هستند، اما پرسپولیس فعلی هم فاکتور‌های مثبت زیادی دارد که می‌تواند شرایط را به سود پرسپولیس تغییر دهد. تیم یکدل، متحد و یکدستی که برانکو ساخته خیلی خوب بازی می‌کند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. چند سال قهرمانی شخصیت خوبی به پرسپولیس داده و توانسته انتظارات واقعی هوادارانش را برآورده سازد، تیمی که امیدوارم بتواند خواسته دیگر طرفدارانش را که همان قهرمانی آسیاست برآورده سازد. فراموش نکنید الدحیل تیم کوچکی نبود که پرسپولیس حذفش کرد همچنین السد تیم گران‌قیمتی که پرسپولیس توانست آن را در زمین خودش شکست دهد.


* در لیگ و جام‌حذفی شرایط سرخپوشان را برای کسب موفقیت چگونه ارزیابی می‌کنید؟
پرسپولیس با کمبود‌هایی مواجه است، اما با این وجود خیلی خوب کار کرده و با پیش بردن همین وضعیت تا نیم‌فصل و اضافه شدن بازیکنان جدیدش حتماً می‌تواند قهرمانی اش در لیگ را تکرار کند. جام‌حذفی هم البته جامی متفاوت نسبت به لیگ است و حتماً سرخپوشان با جدی گرفتن این جام از ابتدا در این جام هم می‌توانند قهرمان شوند.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: السد پیشکسوت پرسپولیس جام ملتهای آسیا مهدی مهدوی کیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها

شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر این‌که مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها به بازیکنان داخلی و خارجی که تا یازدهم فروردین بود، تمدید شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جالب این که پارسال هم چنین مباحثی مطرح شد و حتی عده‌ای گفتند وزارت ورزش از طلبکاران خارجی استقلال مهلت گرفته تا این تیم بتواند مجوز حضور در آسیا را کسب کند اما در نهایت همان‌طور که بعضی از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هشدار داده بودند چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال از آسیا حذف شد.

امسال هم شایعه شده که مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها تمدید شده اما بعید به نظر می‌رسد که چنین خبری درست باشد.

استقلال این روزها درگیر پرداخت طلب باشگاه سانتاکلارای پرتغال است و پرسپولیس هم باید با رضا اسدی تسویه کند. از طرفی شنیده می‌شود سه پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بسته شده و آن‌ها باید پول طلبکاران را پرداخت کنند تا پنجره‌ها باز شود و یکی از موانع حضورشان در آسیا برطرف شود. همه این‌ها در حالی است که هنوز مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال حل نشده و حتی مدیران دو باشگاه به طور دقیق نمی‌دانند که قرار است باشگاه متبوعشان زیر نظر چه نهادی برود!

استقلال و پرسپولیس تا پایان وقت اداری روز شنبه مهلت دارند با تمام طلبکاران داخلی و خارجی خود اعم از باشگاه، مربی و بازیکن تسویه حساب کنند و در غیر این صورت دچار چالش‌های زیادی خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 739995

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • شایعات تکراری درباره مهلت پرسپولیس و استقلال برای پرداخت بدهی‌ها
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • جهش چشم‌گیر استقلال در آسیا
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا