Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرپرست وزارت کار گفت: اشخاصی که درآمد ماهانه آن‌ها زیر ۳ میلیون تومان باشد، مشمول دریافت بسته‌های حمایتی می‌شوند.

انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آئین تجلیل از تلاشگران عرصه خدمت در جشنواره شهید رجایی که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکشنبه هفته آینده رئیس جمهور وزرای پیشنهادی دو وزارتخانه رفاه و اقتصاد را به مجلس معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون جزء گزینه‌های پیشنهادی نبودم، افزود: در شرایطی که با آن مواجه شدیم، دولت عزم و اراده جدی برای حمایت از اقشار نیازمند دریافت مساعدت‌های اجتماعی دارد و کار توزیع بسته حمایتی و جمعیتی یکشنبه هفته آینده به تصویب نهایی می‌رسد.

وی با بیان اینکه جمعیت بهره‌مند از این حمایت‌های اجتماعی هنوز نهایی نشده و پیش بینی ما این است تمام کسانی که درآمد ماهانه آن‌ها زیر 3 میلیون تومان است از این حمایت اجتماعی برخوردار شوند، عنوان کرد: با توجه به نظر رئیس جمهور میزان این بسته‌ها به گونه‌ای است که با توجه به افزایش قیمت‌ها و فشار‌های موجود بتواند تا حدودی یک جبران تکمیلی باشد، اما هنوز به رقم نهایی نرسیده ایم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تاخیر در تصویب بسته‌های حمایتی عنوان کرد: برای اینکه در مرحله اول اعلام عمومی بسیاری از افراد اعتراض نکنند که می‌توانستند از این بسته برخوردار باشند، اما حذف شدند، دقت و سرعت عمل مهم است.

محسنی بندپی تصریح کرد: یکشنبه آینده جمعیت برخوردار از بسته‌های حمایتی مشخص می‌شود و در حال حاضر عدد و رقم مستمری بگیران و بیمه شدگان تامین اجتماعی و افراد تحت تکفل مشخص است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه افرادی هستند که بیمه نیستند و ممکن است درآمدشان از مستمری که ما در امداد و بهزیستی پرداخت می‌کنیم نیز کمتر باشد، افزود: در پیش نویس مصوبه هیئت وزیران بندی آمده مبنی بر آن که آن دسته از افراد که تصور می‌کنند در این جمعیت لحاظ نشده‌اند، به کمیته امداد و سازمان بهزیستی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: علت اینکه در ارائه بسته‌های حمایتی تأخیر افتاده این است که اطلاعات ما جامع نیست، اگر سیستم جامعی داشته باشیم، تصمیم سخت نیست و در حال حاضر از استراتژی‌های ما تکمیل پایگاه اطلاعات ایرانیان است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت ۱۳.۵ میلیارد دلار برای تامین ۲۵ قلم کالای اساسی هزینه کرده است، تصریح کرد: در مراحل آتی حمایت های اجتماعی را دنبال می‌کنیم تا حداقل فشار به اقشار مردم وارد شود.

محسنی بندپی تاکید کرد: اقدامات خوبی در زمینه تامین مسکن مددجویان در حال انجام است و سال آینده هزارمین مسکن مددجویان تحویل داده می‌شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس 2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه مرد غریبه شبانه سراغ زن بی وفا رفت! / تیرخلاص پایان راز شوم بود نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه جشنواره اقتصاد بیمه تامین اجتماعی مسکن حقوق درآمد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سیستم شهید عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده جوان پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر

ایسنا/لرستان معاون اجتماعی بهزیستی لرستان از واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر خبر داد.

فاطمه فولادی امروز ۲۷ اسفندماه ، اظهار کرد: قوانین و مقررات فرزندخواندگی بسیار پیچیده و فرایندهای آن زمان‌بر است.

وی  از واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد کودک ۵ نفر از آن‌ها که نیازمند خدمات درمانی بوده و دارای مشکلات جسمی بودند.

این مسئول یادآور شد: این کودکان به خانواده‌هایی در استان خراسان رضوی واگذار شدند و ۵ نفر دیگر به خانواده‌هایی فرزند پذیر در استان فارس واگذار خواهند شد.

معاون اجتماعی بهزیستی لرستان با اشاره به حساسیت موضوع گفت: طی سال‌ جاری ۳۰ کودک به خانواده‌های متقاضی سپرده‌ شده که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای ۵۰ هزار بسته حمایتی به خانواده آسیب دیدگان اجتماعی
  • بسته حمایتی برای بانوانی که در زمان تحصیل قصد مادر شدن دارند
  • اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند
  • اهدای ۵۰ هزار بسته به خانواده‌های کم‌بضاعت پایتخت
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • رزمایش همدلی و احسان
  • واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر
  • رزمایش همدلی و احسان در اراک
  • بسته ویژه حمایتی ساترا برای ماه مبارک رمضان عرضه شد
  • بسته حمایتی ساترا ویژه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲