Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > دولت - وزیر دفاع گفت: توانسته‌ایم با تکیه بر دانش بومی و برآمده از ظرفیت سرمایه‌های انسانی جهادگر، راهبرد وزارت دفاع را که همانا دستیابی به استانداردها و رقابت‌پذیری در عرصه جهانی است، جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع  بمناسبت روز جهانی استاندارد در حضور مدیران ارشد این وزارتخانه با بررسی روندهای کیفی سازی محصولات تولیدی وزارت دفاع گفت:  به حول قوه الهی با تکیه بر دانش و توان بومی روندهای رو به رشد تولید محصولات دفاعی و امنیتی را با رعایت ملاحظات و استانداردهای بین المللی در اولویت قرار دادیم و امروز به جایگاه مطلوبی در تامین مطالبات نیروهای مسلح به لحاظ کیفی رسیده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی با اشاره به استاندارد کردن محصولات تولیدی وزارت دفاع به عنوان یک اصل مهم و اساسی در تولیدات صنعت دفاعی گفت: توانسته‌ایم با تکیه بر دانش بومی و برآمده از ظرفیت سرمایه‌های انسانی جهادگر، راهبرد وزارت دفاع که همانا دستیابی به استانداردها و رقابت پذیری در عرصه جهانی است را جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه مرکز استاندارد باید نقش خود را در تدوین استانداردها به درستی ایفا کند تصریح کرد: گاهی اوقات برداشت و انتظار ذینفعان و خریداران از مفهوم استاندارد با برداشت و عملکرد سازندگان محصولات در تداخل و به نوعی مغایرت دارد. براین اساس هیئت های فنی همواره باید در تسهیل ارتباط و ایجاد زبان مشترک و نهادینه کردن فرهنگ استاندارد ، نسبت به ارتقای کیفیت تجهیزات دفاعی، بر اساس خواست نیروهای مسلح و ذی‌نفعان اطمینان دهند.

وی با اشاره به تلاش و هجمه دشمن در عرصه اقتصادی بیان کرد: عدم بهره برداری درست از منابع به عنوان یکی از اهداف جنگ اقتصادی نظام سلطه علیه ایران اسلامی موضوعی است که مرکز استاندارد دفاعی باید بیش از پیش هوشیار بوده تا با کمترین آزمون و خطا بتوانیم به سطح بالای استاندارد در تولید محصولات برسیم.

حاتمی با اشاره به وجود نهاد استاندارد در سازمان های نیروهای مسلح تصریح کرد: مقوله استاندارد سازی و کیفیت فرایند یکطرفه صرف نیست و باید در شکل گیری استانداردهای نگهداری، عملیات و انبارداری محصولات نظامی در نیروهای مسلح نیز اهتمام ویژه داشته باشیم.

29214

کلید واژه‌ها : امیر حاتمی وزیر دفاع - وزارت دفاع -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امیر حاتمی وزیر دفاع وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن