Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس صندوق رفاه دانشجویان از آغاز تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و آی تی‌(IT ) محور خبر داد.

مهندس ذوالفقار یزدانمهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در حال حاضر تدوین سند راهبردی فناوری اطلاعات صندوق 1400 با استمرار حرکت به سوی سازمان هوشمند و آی تی‌(IT ) محور در حال تدوین است و به زودی در صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: در تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه دانشجویان ابتدا سعی داریم وضعیت کنونی اطلاعات صندوق را بررسی و شناسایی کنیم و در جریان قوت‌ها، ضعف، فرصت‌ها و چالش‌های آن قرار بگیریم تا بتوانیم با کمک آن سامانه جامع خدمات رفاهی دانشجویان را طراحی، تجزیه و تحلیل و در نهایت بازتولید کنیم.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خاطر نشان کرد: با تدوین سند فوق سامانه جدید این صندوق مبتنی بر فناوری های زور و متناسب با ماموریت‌های صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه‌ها خواهد بود.

یزدانمهر همچنین به مهم‌ترین رویکردهای تدوین سند راهبردی اطلاعات و هوشمندسازی صندوق رفاه اشاره کرد و گفت: بازاندیشی نقش و جایگاه صندوق در توسعه نظام آموزش عالی کشور، افزایش عدالت، کیفیت و سرعت در ارائه خدمات، یکپارچه سازی سیستم‌های اطلاعات دانشجویی در صندوق و دانشگاه‌ها، افزایش سطح دسترسی آزاد به اطلاعات و در نهایت ایجاد ارزش افزوده و سودآوری از محل ارائه خدمات الکترونیکی به ذی نفعان سازمان از مهم ترین این رویکردها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام صندوق رفاه دانشجويان قانون دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت علوم هوشمندسازی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نقل از مفدا با بیان این خبر افزود: صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای حمایت از دانشجویان متاهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست‌های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی خاطرنشان کرد:یک هزار و ۲۱۶ نغر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • ۵۰۰۰ دانشجوی دستیاری و دکترای تخصصی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • زمان ثبت نام وام دانشجویی و مهلت درخواست
  • لایحه تغییر نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران در مراحل پایانی تدوین
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه اعلام شد
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه سال تحصیلی آینده اعلام شد
  • اسناد راهبردی انرژی و منابع معدنی ۲۰۵۰ روسیه تدوین شد/ جهش به خالص کربن صفر
  • همه درخواست‌های وام‌های دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ پرداخت شد