Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور طی پیامی از همه دست اندرکاران صنعت دفاعی به دلیل پیشرفت‌های قابل توجه صنایع دفاعی تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، در پی قدردانی ۱۸۹ نماینده مجلس شورای اسلامی از تدابیر وزارت دفاع و پیشتیبانی نیروهای مسلح در جهت پیشرفت صنعت دفاعی کشور، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهوری نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از وزیر دفاع، متخصصین صنعت دفاعی و همه دست اندرکاران صنایع دفاعی برای پیشرفت‌های قابل توجه در وزارت دفاع ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به پیشرفت‌های صنعت دفاعی اذعان داشتند که این واقعیت انکارناپذیری است که نه تنها تحریم ۴۰ ساله صنایع نظامی مانع رشد و تعالی این صنعت راهبردی نشده است بلکه یکی از عرصه‌های موفق والگو در تحریم شکنی است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از تدابیر و تلاش‌های مجموعه دفاعی کشور، از تلاش‌های کارآمد وزارت دفاع برای صیانت و بالندگی صنایع دفاعی و نقش آفرینی در اقتدار علمی و دفاعی و سهم موثر در تکوین اقتصاد مقاومتی و مشارکت در صادرات غیر نفتی قدردانی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امیر سرتیپ حاتمی رييس جمهور صنعت دفاعي وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح وزرات دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیس جمهور به زبان اردو

رئیس جمهور که در سفر پاکستان حضور دارد، در پیامی به زبان اردو تاکید کرد که ایران و پاکستان زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دارند.

به گزارش ایسنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

اینجانب به نمایندگی از رهبر انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به مردم پاکستان که همواره مدافع اسلام، ارزش‌های اسلامی، مظلومان فلسطین و عدالت هستند، درود می‌فرستم.

با توجه به اشتراکات ایران و پاکستان، زمینه‌های قابل توجهی برای گسترش و توسعه روابط دو کشور وجود دارد.

دیگر خبرها

  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیام رئیس جمهور به زبان اردو