Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@17:07:00 GMT

استقلال خوزستان را حریف راحتی تصور نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۱۷۴

به گزارش وانانیوز، 

احمد گوهری درباره آخرین وضعیت خود پیش از بازی با استقلال‌خوزستان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: واقعا نمی‌دانم تصمیم تارتار چیست. رحمان احمدی به شرایط بازی رسیده و کاملا آماده است. تا روز بازی باید منتظر ماند و دید کادر فنی چه تصمیمی می‌گیرد.

وی ادامه داد: اصلا این طور نیست که من همه بازی‌های لیگ‌برتر را بازی کنم و بدون شک سرمربی تیم بهترین تصمیم را برای بازی با استقلال خوزستان می‌گیرد و من هم اطاعت خواهم کرد، چون در تیم ما هدف بازیکن خاصی نیست و همه تلاش می‌کنیم تیم نتیجه بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی با نشستن روی نیمکت هم می‌توان به تیم کمک کرد و در نتیجه هر تصمیمی که کار فنی بگیرد قطعا به نفع پارس جنوبی خواهد بود.

این دروازه‌بان افزود: در تیم ما سیستم قرار گرفتن درون دروازه چرخشی نیست. فقط می‌دانم وظیفه من تمرین کردن است و اگر بازی کردم که همه تلاشم را می‌کنم تا تیم نتیجه بگیرد و اگر هم بازی نکردم باز هم دعا می‌کنم تیم نتیجه بگیرد.

گوهری تصریح کرد: من سعی می‌کنم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشم و تابع تصمیم مربیان هستم. در حال حاضر هم همه فکر ما معطوف به بازی با استقلال خوزستان است و اصلا به این مسائل فکر نمی‌کنیم در نتیجه تا روز بازی که ترکیب مشخص می‌شود فقط تمرین می‌کنیم. مقابل استقلال خوزستان برای سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. البته همه بازی‌ها سختی‌های خاص خود را دارد و ما اصلا استقلال خوزستان را حریف راحتی تصور نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: دروازه بان پارس جنوبی تیم پارس جنوبی تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۹۲ با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره ۱۰ را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روز‌ها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • ژاوی علیه انریکه: نه شما می‌بردید، نه من می‌مانم!
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • دقیقی و ادامه تمرینات ویژه برای استقلال