Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@09:55:31 GMT

حضور مأموران زن در ورزشگاه آزادی+عگس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۳۸۵

به گزارش پارس نیوز، 

در فاصله کمتر از دو ساعت به آغاز دیدار تیم‌های ایران و بولیوی تعدادی از مأموران زن برای ساماندهی ورود بانوان به استادیوم در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

 

 

مسئولین برگزاری مسابقه البته سرویس‌های بهداشتی هم برای بانوان در نظر گرفته که آن را از سرویس بهداشتی آقایان جدا کرده‌اند.

* کمتر از هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند و سکوهای خالی کاملا در استادیوم آزادی مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* داوران کویتی مسابقه امشب پیش از شروع بازی در زمین چمن حاضر شده و موقعیت استادیوم را بررسی کردند.

* مثل بازی استقلال و پرسپولیس زمینی کوچک در کنار زمین اصلی برای جانبازان جنگ تحمیلی و افرادی که با یک پا فوتبال بازی می‌کنند تهیه شده و آنها مشغول مسابقه در این زمین هستند.

* با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است بانوانی که مجوز ورود به ورزشگاه را دارند از هتل المپیک به استادیوم آزادی هدایت شوند. ورودی بانوان نیز به صورت جدا تهیه شده است.

* در جایگاه خبرنگاران عکس مرحوم بهرام شفیع مجری و تهیه کننده برنامه ورزش و مردم که سال‌ها در شبکه اول سیما به تهیه برنامه‌های ورزشی می‌پرداخت نصب شده و یاد و خاطره او با دسته‌گلی در کنار عکسش گرامی داشته شد.

* تعدادی  از بانوان که در ورزشگاه آزادی حاضر شده‌اند مشغول گرفتن سلفی شده و خوشحالی در چهره آنها پیدا است.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ایران بولیوی ورزشگاه آزادی بازی زمین استقلال و پرسپولیس جنگ تحمیلی فوتبال المپیک استقلال و پرسپولیس بولیوی جنگ تحمیلی زمین ورزشگاه آزادی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران اولین تمرین رسمی خود برای حضور مقتدرانه در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را در بانکوک تایلند برگزار کرد.

۱- تمرین در استادیوم «ایندور» برگزار شد، در این استادیوم ۶ هزار نفری در شهر بانکوک که میزبان مسابقات دور مقدماتی است؛ علاوه بر فوتسال، رقابت‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون و کنسرت‌های موسیقی در این مجموعه ورزشی برگزار می‌شود.

۲- حضور پر تعداد عکاسان و خبرنگاران در نخستین روز تمرین تیم ملی، نشان دهنده توجه رسانه‌ها به حضور مدعی اصلی قهرمانی در استادیوم ایندور بود.

۳- وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال با پوشیدن کفش مسابقه، قبل از همه بازیکنان دقایقی پا به توپ شد تا کیفیت کفپوش سالن را شخصاً بررسی کند.

۴- عوامل برگزارکننده مسابقات کماکان مشغول نصب تجهیزات تصویربرداری، بنر، توزیع کارت مسابقات و ... بودند.

۵- مسلم اولادقباد، ستاره لژیونر و مصدوم تیم ملی فوتسال زیر نظر پزشکان مشغول تمرین بود تا به بهترین فرم ممکن برای حضور در مسابقات برسد. وحید شمسایی ضمن همراهی او در لحظاتی از تمرین، به صورت جداگانه با بهترین بازیکن سال 2023 آسیا گفت‌‌و‌گو کرد.

۶- علی‌رغم سفر طولانی 22 ساعته از تهران تا بانکوک، بازیکنان بعد از استراحت صبحگاهی کاملاً پر نشاط و سرزنده تمرین کردند.

۷- اصغر قهرمانی، مربی گلرهای تیم ملی به صورت جداگانه با باقر محمدی و سعید مومنی به تمرین پرداخت. هر دو گلر تیم ملی فوتسال در تمرین امروز آمادگی فوق‌العاده‌شان را به رخ کشیدند.

۸- انجام حرکات ترکیبی، تمرین شوت‌زنی و مرور کارهای تاکتیکی از مهمترین بخش‌های تمرین امروز بود.

۹- وحید شمسایی، قهرمانی و سیامک داداشی سال 2000 در همین استادیوم با تیم ملی به عنوان قهرمانی دست یافتند و امروز ضمن مرور خاطرات آن قهرمانی، از دو هم‌بازی و دوست فقیدشان بابک معصومی و کاظم محمودی یاد کردند.

۱۰- «عالی! تمرین عالی!» این کلماتی بود که علی‌اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم با صدای بلند بعد از تمرین بازیکنان و گرم کردن خطاب به آنها گفت. تمرین بعد از سرد کردن بازیکنان، حلقه اتحاد و ذکر «یا حسین» خاتمه یافت و بازیکنان و کادر فنی به هتل محل اقامت برگشتند.

دیگر خبرها

  • جود بلینگام و تقسیم خوشحالی اش با هواداران رئال مادرید حاضر در ورزشگاه اتحاد / فیلم
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • تشکر ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی این تیم در خانه بارسلونا / فیلم
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • درگیری با نیروی انتظامی، شکستن شیشه و دلخوری بانوان/ کمیته انضباطی شبانه حکم داد!