Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال اعلام کرد، در جلسه امروز این کمیته با وینفرد شفر بحثی در مورد حضور مربی جدید در کادر فنی آبی‌پوشان مطرح نشده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جلسه امروز کمیته فنی باشگاه استقلال که با حضور وینفر شفر برگزار شد، اظهار داشت: جلسه امروز در واقع در دو بخش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست اول اعضای شورا در مورد آکادمی باشگاه بحث و تبادل‌نظر داشتند و آقای مومنی از مشکلات تیم‌های پایه و آکادمی گفت که در نهایت تصمیم گرفته شد به این مشکلات رسیدگی شود. در نظر داریم در آینده کمبودهایی را که تیم‌های پایه از لحاظ امکانات مالی و سخت‌افزاری دارند، برطرف کنیم که در این میان امیدواریم افرادی که کنار تیم هستند با کمک مالی آنها بتوانیم این کار را هر چه سریع‌تر انجام دهیم.

وی یادآور شد: در بخش بعدی جلسه که با حضور وینفر شفر برگزار شد به مدت دو ساعت راجع به مسائل مربوط به تیم نقطه‌نظرات یکدیگر را شنیدیم. در بخشی از جلسه شفر صحبت‌های خود را مطرح کرد و اعضای کمیته فنی نیز بعد از شنیدن صحبت‌های سرمربی محترم تیم نقطه‌نظرات خود را در غالب مشاوره با وی مطرح کردند. به عقیده من شفر در این جلسه کاملاً متوجه شد که هدف اعضای کمیته فنی کمک به تیم است نه چیز دیگر و اتفاقاً از برگزاری چنین جلساتی استقبال کرد. مطمئن باشید اگر غیر از این بود او اصلاً در جلسه حضور پیدا نمی‌کرد.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال با بیان اینکه شرایط استقلال در آینده بهتر خواهد شد، تصریح کرد: نقطه‌نظرات هر دو طرف در مورد تیم مثبت بود. خوشبختانه تیم با دو بردی که مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورده شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. ان‌شاءالله بتواند این روند را ادامه دهد، چرا که جایگاه استقلال در جدول مسابقات در میانه جدول نیست، بلکه در بالای جدول است که به‌زودی این اتفاق رخ خواهد داد.

مظلومی در واکنش به این پرسش که شفر از حضور در جلسه کمیته فنی خوشحال بود یا اینکه او به دعوت باشگاه به این جلسه آمد و ممکن است دیگر این اتفاق رخ ندهد، تصریح کرد: متأسفانه در روز‌های اخیر حرف  و حدیث در خصوص کمیته فنی زیاد مطرح شد، برخی اعلام می‌کردند ما قصد داریم مربی به شفر تحمیل کنیم و برخی مدعی شدند شفر اصلاً کمیته فنی را قبول ندارد. از این‌طور حرف‌ها زیاد است، اما باید دید واقعیت چیست. شفر به هیچ وجه مخالف کمیته فنی نبوده و نیست و با حضورش در جلسه امروز نشان داد که چقدر برای ما احترام قائل است و ضمن اینکه در این نشست او چیزی به جز احترام از کمیته فنی ندید، حتی شفر از اعضای کمیته فنی دعوت کرد تا به تمرین استقلال بیایند، اما نه همه بلکه برخی قرار شد در تمرینات آینده این تیم حضور پیدا کنند. حتی او خواست بازی‌های استقلال را برایش آنالیز کنیم تا  نقطه‌نظرات‌مان را بشنود.

وی در ارتباط با اینکه آیا اعضای کمیته فنی بحث حضور مجتبی جباری را در کادر فنی استقلال نزد شفر مطرح کردند یا نه هم، گفت: نه، اصلاً بحث اضافه شدن هیچ مربی به کادر تیم مطرح نشد، نه مربی‌ و نه بازیکنی، بلکه اصلاً محوریت‌ صحبت‌های ما چیز دیگری بود. همان‌طور که گفتم ما نقطه‌نظرات همدیگر را درباره مسائل تیم شنیدیم، اما شاید در جلسات آینده کمیته فنی اگر لازم شد در مورد عملکرد بازیکنان هم صحبت خواهیم کرد. ضمن اینکه اصلاً قرار نبود در خصوص اضافه شدن گزینه خاصی به کادر فنی با شفر حرفی بزنیم، این مسائلی بود که در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود که واقعیت نداشت. مسئله مهم این بود که در مورد اضافه شدن بازیکنی یا مربی به تیم، سرمربی تصمیم‌گیرنده است و اگر او گزینه خاصی مدنظرش بود به باشگاه معرفی می‌کند و کمیته فنی درباره آن نظر خواهد داد.

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وینفرد شفر استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وینفرد شفر استقلال تهران وینفرد شفر استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر قزوین در هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغا شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر ۲ آبی پوشان به پایان رسید. مهرداد محمدی (۲۰ و ۵۱ پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال و فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر گل زدند.

اتفاقات بعد از این دیدار را می خوانید:

* جواد نکونام پس از برد مقابل شمس آذر مشت های خود را گره کرده و به سمت هواداران رفت. هواداران استقلال در پایان بازی سرود قهرمانی سر دادند. بازیکنان استقلال به سمت هواداران رفته و به ابراز احساسات آنها پاسخ گفتند.

* بازیکنانش شمس آذر که در دقایق پایانی دو گل به ثمر رسانده بودند و امید داشتند بتوانند بازی را به تساوی بکشانند پس از شکست برابر استقلال روی زمین افتادند دقیقی به سمت آنها رفت و آنها را از روی زمین بلند کرد.

* هواداران استقلال که از این پیروزی به شدت خوشحال بودند ورزشگاه را ترک نمی کرده و تیم محبوب شان را تشویق می کردند.

* کادر فنی شمس آذر هم به سمت داور رفت و نسبت به قضاوت او اعتراض داشتند.

* سیدحسین حسینی، مهرداد محمدی و جواد نکونام بیشتر از سایرین مورد تشویق قرار گرفتند.

* هواداران استقلال هم از نکونام خواستند که در دیدارهای آینده هم با پیروزی زمین را ترک کند.

* با اینکه چند دقیقه ای از شکست شمس آذر گذشته بود بازیکنان این تیم به سمت رختکن نمی رفتند و در گوشه ای از زمین نشسته بودند.

کد خبر 6082803

دیگر خبرها

  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف
  • مشت های گره کرده نکونام و اعتراض کادر فنی حریف/ تشویق هر دو تیم!
  • صیدماهی در دریاچه سد مهاباد متوقف شد
  • صید ماهی در سد مهاباد متوقف شد
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • رونالد آرائوخو: صحبت‌های گوندوعان؟ من اصول و ارزش‌هایی دارم که باید مورد احترام قرار بگیرد
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • حکم کمیته انضباطی برای مربی جنجالی استقلال صادر شد