Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع > اجتماعی - همشهری آنلاین:
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، مقررات احتساب انجام پروژه تحقیقاتی به عنوان بخشی از خدمت دوره ضرورت را تشریح کرد.

به گزارش فارس، سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص مقررات احتساب انجام پروژه تحقیقاتی به عنوان بخشی از خدمت دوره ضرورت اظهار داشت:‌ بنابر مقررات، مشمولان کارشناسی ارشد و بالاتر می‌توانند پروژه تحقیقاتی در مورد مسائل دفاعی و امنیتی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در این صورت مدتی به عنوان خدمت دوره ضرورت آنها محاسبه می‌شود که البته به غلط به کسر خدمت مشهور شده است؛ در حالی که مدت فوق به عنوان خدمت در کارت درج می‌شود.

این مقام ارشد ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به این مطلب که این روش رویکرد جدیدی از خدمت است، ذکر چند نکته را ضروری دانست و اعلام کرد: افرادی که تمایل دارند پروژه تحقیقاتی ارائه دهند، باید دقت داشته باشند که پروژه در زمان دانشجویی یا همان ابتدای فراغت از تحصیل انتخاب شود تا فرصت کافی برای تحقیق وجود داشته باشد.

وی افزود: افراد برای انجام پروژه تحقیقاتی باید به یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز تحقیقاتی نیروهای مسلح یا سایت‌های آنها مراجعه کنند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: پروژه حتما باید در مورد نیروهای مسلح و مسائل دفاعی و امنیتی باشد؛ همچنین افراد دقت کنند که توانایی انجام پروژه را داشته باشند، چرا که در غیر این صورت با مشکل مواجه شده و چیزی به عنوان خدمت آنها محاسبه نخواهد شد.

سردار کمالی به کسانی که پروژه انتخاب می‌کنند توصیه کرد که حتما به مراکز فوق تأکید کنند که موضوع در سامانه وظیفه عمومی ثبت شود.

وی با اعلام این مطلب که هر فرد حداکثر می‌تواند دو پروژه را انجام دهد، گفت:‌ در این صورت هر دو پروژه باید برای یک سازمان باشد،‌ مثلا ارتش یا سپاه و ...

وی ادامه داد: کسانی که سابقه خدمت قبلی دارند حتما پروژه را باید برای همان سازمان انجام دهند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: افرادی که پروژه می‌گیرند سعی کنند به محض فراغت از تحصیل، برگه اعزام گرفته ولی تقاضای اعزام بعد از پایان یک سال دهند.

این مقام ارشد ستاد کل نيروهاي مسلح بیان داشت: کسانی که هشت ماه از فراغت از تحصیل آنها گذشته و در چهار ماه آخر هستند تقاضای پروژه ندهند.

وی با اعلام این مطلب که انتخاب پروژه در حین خدمت ممنوع است، تصریح کرد: اصل بر این است که مشمول قبل از تاریخ اعزام مندرج در برگ اعزام باید پروژه را به اتمام برساند؛ لیکن در موارد استثنایی، سازمان به کار گیرنده محقق می‌تواند تقاضای تعویق اعزام مشمول کند؛ تقاضای تعویق اعزام باید حداقل یک ماه مانده به اعزام صورت گیرد.

سردار کمالی با اشاره به اینکه تحقیق یک کار تخصصی است، اظهار داشت‌:‌ موضوع تحقیق باید متناسب با رشته تحصیلی باشد و کسانی که برای سازمانی پروژه انجام می‌دهند حتما باید در همان سازمان خدمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که پروژه می‌گیرند دنبال امریه به سازمان‌های غیرنظامی نباشند، مگر اینکه سازمان مذکور، امریه داشتن را بپذیرد.

در همین زمینه: امکان تازه برای مشمولان قبل از اعزام به سربازی | مشمولان فارغ التحصیل بخوانند اجرای آزمایشی تسهیلات امریه سربازی برای فعالان دانش بنیان سربازی فارغ‌التحصیلان دکتری و ارشد در پارک‌های علم و فناوری

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

 این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید