Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@09:25:01 GMT

کنایه برخی تماشاگران به کی‌روش با تشویق برانکو

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۵۲۲

ساعت 24- هنگامی که کی روش برای تماشای گرم کردن بازیکنان در مقابل تونل ورودی حضور پیدا کرد تعدادی از تماشاگران با تشویق برانکو به سرمربی تیم ملی کنایه زدند.

نزدیک به ۵ هزار هوادار برای تماشای دیدار دوستانه ایران و بولیوی به ورزشگاه آزادی آمدند.

* تمام نیروهای حراست خانم در جایگاه مستقر هستند تا تماشاگرانی که وارد می‌شوند مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* از نکات قابل توجه می‌توان به حضور هواداران خانم کشور بولیوی در ورزشگاه آزادی که در جایگاه مستقر برای بانوان حاضر شدند.

* هواداران خانم با اتوبوس از سمت آکادمی به ورزشگاه آزادی آمدند تا بتوانند وارد سکوها شوند.

* ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال هم در ورزشگاه آزادی حاضر شد و از جایگاه بانوان بازدید کرد تا مشکلی برای تماشاگران خانم وجود نداشته باشد.

* امیر اقبال شفیع پسر مرحوم شفیع یکی از مجریان پرسابقه صدا و سیما که به علت سکته قلبی دار فانی را وداع گفت به ورزشگاه آزادی آمد تا از او بابت زحمات پدرش در عرصه گزارشگری تجلیل به عمل بیاورند.

* تمام بازیکنان ذخیره ایران و بولیوی در زمین تمرین حاضر شدند تا بدن‌های خود را برای بازی دوستانه گرم کنند.

* هنگام ورود بازیکنان تیم ملی ایران به زمین ورزشگاه، مورد تشویق هواداران قرار گرفتند. در بین بازیکنان علیرضا بیرانوند، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی نسبت به سایر بازیکنان تیم ملی بیشتر تشویق شدند.

* رفته به رفته به تعداد هواداران افزوده می‌شود تا بتوانند دیدار ایران و بولیوی را از نزدیک تماشا کنند. با توجه به اینکه این بازی از سوی فدراسیون فوتبال رایگان اعلام شد اما استقبال خوبی از این بازی تا به اینجا نشده است.

* نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز هم به ورزشگاه آزادی آمد تا این دیدار را از نزدیک مشاهده کند.

*هنگامی که کی روش برای تماشای گرم کردن بازیکنان در مقابل تونل ورودی حضور پیدا کرد تعدادی از تماشاگران با تشویق برانکو به سرمربی تیم ملی کنایه زدند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است

سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رومینا پرزراموس سفیر بولیوی در تهران، در همایش «غزه زنده است» گفت: اسرائیل باید قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت به تصویب می‌رسد احترام بگذارد و به جنایات خود در غزه پایان دهد.

وی ادامه داد: در نوامبر که روز استقلال فلسطین است، بولیوی به همراه سفیر همراه مردم به خیابان‌ها آمدند و خواستار توقف نسل کشی در غزه شدند.

سفیر بولیوی در تهران گفت: نماینده بولیوی در سازمان ملل نیز اقدامات رژیم اسرائیل را محکوم کرد و خواستار احترام گذاشتن این رژیم به قوانین بین المللی شد.

وی افزود: در ۴۸ امین سالگر روز فلسطین، بولیوی بر همبستگی خود با این کشور تاکید دارد. در جلسه علنی شورای امنیت، بولیوی جنایات در غزه را نیز محکوم کرد.

سفیر بولیوی در تهران یادآور شد: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است. در حال حاضر دلایل کافی برای برپایی دلایل برای تشکیل دادگاه جهت رسیدگی به جنایات رژیم اسرائیل وجود دارد.

وی در پایان حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • ببینید | تشویق ایسلندی هماهنگ بازیکنان تیم ملی و هواداران پس از صعود به جام جهانی
  • رسمی: آزادی پرسپولیس و استقلال از چنگ وزارت ورزش بعداز ۴۰سال / AFC واگذاری را تأیید کرد / ۵درصد سهام به بازیکنان قدیمی سرخابی رسید!
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است