Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@09:11:06 GMT

ضارب اصلی تیراندازی پارک‌کودک سنندج دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۵۳۷

ضارب اصلی تیراندازی پارک‌کودک سنندج دستگیر شد

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان از دستگیری ضارب و عامل اصلی تیراندازی پارک‌کودک سنندج خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ استانها کردستان نظرات

سرهنگ عبدالله فاتحی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، از دستگیری ضارب و عامل اصلی تیراندازی پارک‌کودک سنندج خبر داد و اظهار داشت: پس از تیراندازی بلافاصله تحقیقات برای یافتن و انگیزه آنان از این کار در دستور کار پلیس قرار گرفت که خوشبختانه با تلاش مأموران انتظامی در ابتدا راننده و یکی از سرنشینان خودروی سواری آردی که تیراندازی کرده بودند دستگیر شدند و همچنان تلاش برای شناسایی ضارب اصلی ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با هوشیاری نیروی انتظامی ضارب اصلی نیز همراه با یک نفر دیگر که می‌خواست متهم را از استان خارج کند دستگیر شدند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان تصریح کرد: ظرف چند ساعت عوامل انتظامی موفق شدند متهم سابقه‌دار را قبل از خروج از استان دستگیر و یک قبضه اسلحه از وی کشف کنند.

فاتحی افزود: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و متهم و عاملان تیراندازی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ح

R7848/P1357/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعانویس و کلاهبردار سیرجانی دستگیر شد

سرهنگ عبدالکریم ساسانی جانشین فرمانده انتظامی داراب اظهار کرد: در پی شکایت فردی به پلیس فتا داراب مبنی بر اینکه به علت مشکلات خانوادگی در فضای مجازی با فردی که خود را دعانویس معرفی می‌کرد آشنا شدم که او متعهد شد در قبال دریافت مقداری وجه نقد، مشکلات شخصی اینجانب را مرتفع کند حال متوجه شدم از من کلاهبرداری کرده است.

او گفت: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد طی چندین مرحله جمعا مبلغ ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال از حساب شاکی به حساب فردی در شهر سیرجان واریز شده است.

سرهنگ ساسانی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی محل زندگی صاحب حساب را در یکی از روستا‌های اطراف شهر سیرجان شناسایی کردند، افزود: کارکنان پلیس داراب پس از گرفتن نیابت قضایی به آن مکان اعزام شدند و با همکاری پلیس سیرجان متهم را دستگیر کردند و به این شهرستان انتقال دادند.

این مقام انتظامی گفت: متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد که با جلب توجه و سوء استفاده از اعتماد شاکی، اقدام به کلاهبرداری از او کرده‌ام.

جانشین انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد: به هیچ عنوان به وعده‌های افراد مبنی بر حل مشکلات شخصی از طریق دعا نویسی اعتماد نکنند و از پرداخت هرگونه وجهی به ویژه به حساب افراد ناشناس خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سارقان مسلح در سنندج زمین‌گیر شدند
  • دعانویس کلاهبردار سیرجانی توسط پلیس داراب دستگیر شد
  • دعانویس و کلاهبردار سیرجانی دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم آباد
  • پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • قتل به خاطر جای پارک خودرو / قاتل ۱۷ ساله دستگیر شد
  • کلاهبرداری تحت عنوان مشاور خانواده