Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد دقایقی قبل و در فینال مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور از قهرمانی بازماند. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، تیم‌های امید فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و پارس جنوبی بوشهر از ساعت 18 امشب در ورزشگاه سلمان محمودآباد برابر هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه که در مرحله نهایی لیگ قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور برگزار شد، تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش وقت اول دیدار را خوب آغاز کرد و پا به پای نماینده بوشهر در این دوره از مسابقات جلو آمد.

بازیکنان یزد که سعی داشتند باز هم جام قهرمانی را در یزد نگاه دارند، تلاش بسیار زیادی کردند و در بسیاری از زمان‌های بازی توپ و زمین را در اختیار داشتند اما در پایان این مسابقه تیم پارس جنوبی بوشهر موفق شد با نتیجه چهار بر سه برابر نماینده یزد به برتری دست پیدا کند.

به این ترتیب و با پیروزی پارس جنوبی، این تیم توانست در مرحله نهایی لیگ قهرمانی فوتبال ساحلی امیدهای کشور به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و جام را به بوشهر ببرد، تیم مقاومت گلساپوش هم به عنوان تیم دوم این دوره از مسابقات معرفی شد.

در دیگر بازی امروز این مسابقات هم تیم‌های ملوان بندرگز و ایفای اردکان عصر امروز و پیش از بازی فینال در همین ورزشگاه برابر هم قرار گرفتند که این دیدار هم با نتیجه چهار بر سه به سود ملوان بندرگز به پایان رسید و این تیم به رتبه سوم مسابقات دست پیدا کرد، ایفا هم چهارم شد.

انتهای پیام/ح

R41376/P1357/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم

رضا ذاکری رئیس اداره ورزش سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مسابقات والیبال دو نفره ساحلی تور آزاد بانوان از ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه به میزبانی منطقه آزاد قشم در زمین ورزشی سایت پارک زیتون  برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۱۵ تیم از سراسر کشور برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.

جزیره قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس با داشتن سواحل زیبا و امکانات برگزاری ورزش‌های دریایی، هوایی و ساحلی در جنوب ایران واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی