Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام دکتر محمدجواد مهری که پیش از این به مدت هشت سال به دور از هرگونه حاشیه‌ای ریاست دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه را برعهده داشت روز گذشته جای خود را به حجت الاسلام مفید داد.

گفتنی است حجت الاسلام دکتر مهری که دارای دکترای تاریخ اسلام و بیش از ۶۰ جلد کتاب تالیفی است با حکم آیت الله جنتی به عنوان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دراین مراسم اظهار داشت: دقت در تایید صلاحیت کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نظارت بر مصوبات و قوانین در مجلس شورای اسلامی امری بسیار مهم و سرنوشت ساز است که از وظایف شورای نگهبان است.

وی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام دکتر محمد جواد مهری رئیس قبلی دفتر نظارت شورای نگهبان در استان و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام مفید در انجام تکالیف حساس در سمت ریاست دفتر نظارت شورای نگهبان استان از تمام مسئولین استان خواست در این مسیر با وی همکاری لازم را داشته باشند.

همچنین در این مراسم دکتر مهری رئیس سابق دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه و فعلی استان قم اظهار داشت: درمدت ۸ سال مسئولیت بنده در دفتر شورای نگهبان کرمانشاه سعی بر این بود که دفتر استان ضمن تعامل با نهادها و دستگاههای مرتبط و احترام بزرگان ملاحظه احدی را نداشته باشد و براساس قانون و شرع حرکت کند .

وی همچنین گفت: دفتر استان وارد جریانات و گروههای سیاسی استان نشد و ملاک تصمیم گیری اش چپ و راست و اصلاح طلب و اصول گرا نبود، بلکه ملاک شرع مقدس و قانون بود به همین دلیل عده ای خوشحال و برخی از افراد از دفتر شورای نگهبان ناخرسندند چون عملکرد آنها با این دو ملاک ما در تضاد بود.

حجت الاسلام مهری در پایان ضمن تشکر از آیت الله جنتی و اعتمادش به وی جهت مسئولیت دفتر شورای نگهبان استان قم افزود: همانگونه که در کرمانشاه دفتر شورای نگهبان محور وحدت و ملجاء و ماوای نیروهای ارزشی و انقلابی بود از خدا می خواهیم در مسئولیت جدید استان قم  همین روحیه و مشی را استمرار بخشیم.وبه وظیفه انقلابی و الهی مان عمل کنیم.

کد خبر 4432402

منبع: مهر

کلیدواژه: خبرگزاری مهر شورای نگهبان کرمانشاه اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6085644

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • نمایندگان جدید قوه قضائیه در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما منصوب شدند
  • نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا وسیما منصوب شدند
  • مراسم معارفه حجت‌الاسلام عبدالعلی توجهی، تولیت مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد