Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیرانوند عصر امروز در جلسه ساماندهی مواکب این شهرستان در موقعیت قمر بنی‌هاشم شلمچه اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی یک حرکت بزرگ و عظیم جهانی است که اتحاد و عظمت اسلام و تشیع را به نمایش می‌گذارد.

وی افزود: همه وظیفه دارند تمام توان خود را برای تسهیل در برگزاری این مراسم بزرگ و رفاه حال زائران حسینی به کار ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: همانند همه ساله مواکب بندر ماهشهر در موقعیت قمر بنی‌هاشم در شلمچه با تمام توان به خدمت‌گذاری به زائران خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه امسال دست به تغییر شیوه در مدیریت موقعیت قمر بنی‌هاشم زدیم، تأکید کرد: تمام کمک‌ها و هزینه‌کردها در موقعیت قمر بنی‌هاشم شلمچه باید شفاف‌سازی شده و به اطلاع مردم برسد.

بیرانوند یادآور شد: امسال مرکز درمانی را به موقعیت قمر بنی‌هاشم اضافه کردیم و مقدمات راه‌اندازی آن در حال انجام است.

فرماندار بندر ماهشهر در پایان با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت خیران، اظهار کرد: همه خیران حقیقی و حقوقی باید به کمک این حرکت بزرگ بشتابند و در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این پیاده‌روی عظیم سهیم شده و برای رفاه حال زائران حسینی سهم خود را ادا کنند.

کد خبر 4432385

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 97 اربعین حسینی شهرستان ماهشهر محسن بیرانوند اربعین ۹۷ اربعین 97 اربعین حسینی کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان بوشهر یاسوج مشهد شیراز خرم آباد شهرکرد بارش باران خطبه های نماز جمعه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رسول قنبری شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واژگونی خودرو سواری پژو پارس در کیلومتر ۲۰ محور گناوه به دیلم روبروی روستای چاه‌شور یک تیم عملیاتی اورژانس جاده‌ای هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

جانشین پلیس راه استان بوشهر افزود: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که توسط آمبولانس هلال احمر و عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه تصادف دیگر، بین ۲ خودرو زانتیا و پژو ۴۰۵ در محور گناوه مقابل روستای کوهک رخ داد، بیان کرد: در این حادثه ۶ نفر مصدوم و به مرکز درمانی اعزام شدند.

جانشین پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: حادثه سوم واژگونی پراید با سه سرنشین مقابل روستای چاهک گناوه بود که متأسفانه ۲ جوان ۳۳ و ۲۵ ساله جان باختند و راننده مصدوم شد.

کد خبر 6083897

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • تیاگو موتا: بازیکنان رم خسته بودند؟ در این سطح، خستگی معنا ندارد
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند
  • راه‌اندازی ۲ ابربیمارستان در فارس با هدف بازسازی زیرساخت‌های آموزشی و درمانی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد
  • راه اندازی رشته‌های جدید در مرکز فنی حرفه ایی میناب
  • راه اندازی مرکز نفس در آبادان و خرمشهر
  • ۳ تصادف در گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • ۳ تصادف در محورهای مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند