Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین خالقی پور مسئول خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان با اشاره به برگزاری شب شعر اظهار داشت : این شب شعر استانی است و شاعران اصفهانی در آن حضور دارند و 12 شاعر به شعرخوانی می‌پردازند.

وی افزود: تاکنون 80 اثر به دست ما رسیده و از این شب شعر استقبال خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول خانه ادبیات حوزه هنری اصفهان گفت : مردم اصفهان طبع شعر زیادی دارند و به سرایش علاقه زیادی نشان می‌دهند.

وی بیان کرد: در حال حاضر سرایش شعر در قالب کلاسیک عمومیت بیشتری دارد اگر چه شعرهای نو و سپید در بین شاعرهای جوان در حال فراگیر شدن است اما کلاسیک عمومیت بیشتری دارد و در صدر است.

انتهای پیام/م

برگزاری شب شعر آئینی ماه تاب با موضوع اربعین در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری

 انتشار صحنه دلخراش مرگ راکب یک موتورسیکلت در محدوده مرکزی کلانشهر اصفهان در فضای مجازی واکنش‌های بسیاری را در بین کاربران بدنبال داشت و چنین گمانه‌زنی شد که راننده یک دستگاه اتوبوس واحد عامل اصلی فوت این فرد  بوده است.

 مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، روز دوشنبه به نقل از سرهنگ علی اصغر زارع در تشریح دلیل وقوع این حادثه رانندگی گفت: مقارن بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه موتورسیکلت در محدوده خیابان «طیب» اصفهان برخورد کرد.


او گفت: در این حادثه راکب ۵۶ ساله موتورسیکلت بر زمین افتاد و در همین حین یک دستگاه اتوبوس نیز با او برخورد کرد که بر اثر شدت صدمات وارد شده، راکب موتورسیکلت در دم جان باخت.


رییس پلیس راهور اصفهان با اشاره به حضور کارشناسان پلیس در صحنه تصادف تاکید کرد: پس از بررسی دقیق صحنه توسط کارشناسان، علت اصلی این تصادف منجر به فوت، رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده خودروی سواری تشخیص داده شد.


سرهنگ زارع تاکید کرد: تمام رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها ملزم به رعایت قوانین و مقررات رانندگی هستند و کارشناسان پلیس راهور بدون کوچکترین اغماضی با هرگونه تخلف بویژه تخلف تاثیرگذار در وقوع تصادفات جرحی و فوتی برخورد قانونی خواهند کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • گلایه اصفهانی‌ها از پرحادثه و خطرآفرین بودن خیابان اصلی محله گورت + فیلم
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • فوت موتورسوار اصفهانی به دلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • فوت موتورسوار اصفهانی بدلیل رعایت نکردن حق تقدم خودروی سواری
  • تحویل۸۳۹ واحد مسکونی مددجویی به متقاضیان اصفهانی