Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش‌های رگباری در ۲ روز گذشته در بعضی از مناطق سبب صدور اخطاریه سیل شده بود، گفت: با ضعیف شدن سیستم در روز جاری این اخطاریه صادر نشده است.

فاطمه زهرا سیدان در اصفهان با اشاره به وضعیت آب و هوایی استان اظهار داشت: طبق بررسی مجدد نقشه‌ها همچنان شاهد جوی ناپایدار برای روزهای آینده خواهیم بود و برای بعدازظهرها نیز افزایش ابر و وزش باد شدید در بعضی از مناطق استان را پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش رگبارهای پراکنده در روز جاری نیز ادامه دارد و این در حالی است که این سیستم در روز جاری وضعیتی ضعیف در پیش دارد و با رگباری کوتاه به ویژه در غرب استان همراه است.

کارشناس پیش بینی اداره‌کل هواشناسی Meteorology استان اصفهان درباره آب و هوای روزهای آینده بیان کرد: چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری بارش باران‌های رگباری را در اکثر نقاط استان به همراه خواهیم داشت، ضمن اینکه این ناپایداری‌ها تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بیشینه دمای استان در روز جاری 24 و کمینه دما 9 درجه سانتی‌گراد ثبت شده و گرمترین شهر استان آرام و بیدگل با 27 و سردترین شهر استان بویین و میاندست با یک درجه سانتی‌گراد تعیین شده است.

سیدان پیرامون اخطاریه سیل تصریح کرد: بارش‌های رگباری در 2 روز گذشته در بعضی از مناطق این شرایط را به دنبال داشته و این در حالی است که با ضعیف شدن سیستم در روز جاری این اخطاریه صادر نشده است.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس 2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه این 2 جوان تبهکار را می شناسید؟! + تصاویر شوهرم گفت برو چون زن دیگری را دوست دارم!/ میهمانان اتاق پیرزن چه کسانی بودند؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه هواشناسی Meteorology اخبار حوادث استان اصفهان سیل هواشناسی سیستم کارشناس عکس تصاویر مرد ایران قتل زندگی فیلم خانواده جوان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی استان فارس امروز و فردا برای مناطق شمالی و شرقی و بخش‌هایی از مرکز فارس احتمال رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد را پیش بینی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • ادامه بارش‌های پراکنده و رگباری در فارس
  • بارش رگباری باران در فارس
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • بارش باران رگباری در شیراز
  • آخرین وضعیت شهرستان‌های اصفهان پس از بارش‌های رگباری شب گذشته
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد