Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:13:21 GMT

فعالیت قطار قم-کربلا در ایام اربعین

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۷۸۸

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات زیارتی و گردشگری استان قم، از فروش بلیط قطار ترکیبی اربعین در ۲۵ دفتر خدماتی زیارتی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از قم، سید مهدی سیدحسینی نیشابوری، در خصوص راه اندازی قطار ترکیبی قم -کربلا در ایام اربعین، اظهار داشت: در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان توانستیم برای اولین بار این کار را انجام دهیم و حدود ۱۱۰۰ نفر را از قم به کربلا اعزام کنیم اما امسال با توجه به استقبال زائرین و مردم این کار را در قالب قطار ترکیبی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به امکانات وهماهنگی بیشتر نسبت به سال قبل گفت: امسال حرکت از قم با قطار ۶ تخته است و از مرز شلمچه تا کربلا با اتوبوس vip جابه جایی صورت خواهد گرفت.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گردشگری استان قم اضافه کرد: درصدد رایزنی با مسئولان عراقی جهت استفاده از شبکه ریلی عراق برای زائران هستیم تا بتوانیم آنها را با قطار از بصره به سمت کربلا انتقال دهیم.

او با اشاره به جابه جایی حدود ۲۰۰۰ نفر در سال جاری گفت: این خدمات با حداقل قیمت انجام می شود و هزینه رفت از قم تا کربلا نفری ۳۶۰ هزار تومان و رفت و برگشت به ازای هر نفر ۷۶۵ هزار تومان خواهد بود.

به گفته حسینی، ثبت نام این دوره در ۲۵ دفتر خدماتی زیارتی در سطح استان قم انجام خواهد گرفت که حرکت از قم از تاریخ ۲۸ مهر تا ۴ آبان ماه خواهد بود و تاریخ های برگشت از ۹ تا ۱۱ آبان ماه می باشد.

 

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ناصر عتباتی، اول اردیبهشت ماه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد افزود: چنانچه فعالیت دکه‌هایی که در سطح شهر به ارایه خدمات و عرضه محصولات متنوع می‌پردازند با مجوز انجام شود، از تخلفات احتمالی جلوگیری می‌شود. 

وی با تاکید بر قاعده‌مند شدن فعالیت مشاغل مدیریت شهری خاطر نشان کرد: در دکه‌های شهر خرید و فروش دخانیات و عرضه غذای و لبنیات انجام می‌شود که نظارتی شایسته بر این واحدها باید انجام شود. 

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به رسیدگی به واحدهای تولیدی مشکل دار استان، افزود: سال گذشته در قالب ۵۰ بازدید میدانی از واحدهای مشکل‌دار، ۱۱۹ پرونده تشکیل و ۳۰۰ مصوبه در جهت رفع، ۹۳ واحد مشکل‌دار ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • تفاهم‌نامه‌های خواهرخواندگی به انتقال تجربیات منجر شود
  • فعالیت قطار مشهد-سرخس با چهار رام قطار در روز
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید
  • بستری بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در بیمارستان های استان یزد
  • سپاه وجودش را وقف آرمان های الهی و مردم کرده است
  • ساماندهی و نظارت بر دکه‌های سطح شهر ضروری است
  • قطار توسعه صنعت گردشگری در استان سمنان سرعت مطمئنه خود را گرفته است