Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازاراک؛درمراسمی که درحسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج اراک گرفته شد از سربازان فعال فرهنگی تجلیل وقدر دانی بعمل آمد.
در این مراسم که باحضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد،حجت الاسلام حاج آقا عبدی جوانی رابهترین دوران برای خودسازی عنوان و تاکید کرد: سربازان از دوران خدمت خود بهترین استفاده را کرده و به خودسازی پرداخته و به یادگیری انواع فن و حرفه ای برای زندگی خود بپردازند، هر کاری باید برای رضای خداوند باشد خدمت سربازی نیز اگر برای رضای پروردگار باشد بدون شک خیر دنیا و آخرت را به همراه می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اراک در این مراسم اظهار کرد: زمانی که به انسان مسئولیتی واگذار می شود باید آن مسئولیت را به بهترین نحو ممکن انجام دهد همانند سرباز مسئولیت پذیر مرزبانی که تا پای جان در مقابل تروریست های مسلح ایستاد و از خاک خود دفاع کرد.
وی با بیان اینکه نهضت امام حسین(ع) نیز برای همه قشرها الگو و اسوه دارد، گفت: حضرت علی اکبر(ع) یک جوان تکلیف پذیر بود و همواره به تکلیف خود به‌نحو احسن عمل می‌کرد، بنابراین ایشان یک الگوی جامع و کامل برای جوانان است.
حجت الاسلام عبدی در ادامه افزود: حضرت علی اکبر علیه السلام اولین شهید عاشورا از بنی هاشم بود. علی اکبر (ع)، از جوانی مجموعه ای از خوبی ها و فضیلت ها و نمونه ای روشن از فضایل عترت پاک پیامبر بود. حتی کسی چون معاویه هم که دشمن خاندان عصمت بود، به فضایل او اقرار داشت.
حجت الاسلام عبدی با بیان این که نیرو و شور و نشاط جوانی به یک اسوه و الگو جهت رشد و تعالی نیاز دارد گفت: بهترین الگو و اسوه برای یک جوان مومن و مسلمان حضرت علی اکبر(ع) است که تربیت یافته پدری همچون امام حسین(ع) هستند که خود سرور و سالار جوانان اهل بهشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • معرفی سرپرست جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور همدان
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد