Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@10:18:37 GMT

فرم هجومی ایران در مقابل بولیوی (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۹۷۸۷۵

تیم ایران در دیدار مقابل بولیوی با چینش هجومی تر نسبت به قبل در زمین حاضر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش برای این بازی برخلاف اکثر دیدارهای قبلی از یک هافبک دفاعی استفاده کرده و در مقابل امید ابراهیمی، وحید امیری و سامان قدوس را قرار داده تا بار هجومی تیم بیشتر شود، البته سامان جلوتر از امیری حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این تنها تغییری نیست که در تیم ملی ایران وجود دارد.

 

علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی نیز به عنوان وینگرهای چپ و راست، وظایف هجومی بیشتری دارند و بسیار نزدیک به خط حمله حریف بازی می‌کنند. در جام جهانی این بازیکنان اغلب در زمین خودی بودند و کمتر پیش می‌آمد وقتی حریف صاحب توپ بود، در زمین خودی نباشند. علاوه بر آن ها صادق محرمی و احسان حاج صفی نیز به عنوان دو دفاع کناری در حمله مشارکت زیادی دارند و همچنین به نظر می‌رسد شعاع حرکتی شان بیشتر شده است.

 

نکته دیگر، پرس شاگردان کارلوس کی‌روش است که در برخی دقایق از بالا صورت می‌گرفت و قرمزها سعی می‌کردند با تحت فشار قرار دادن مدافعان بولیوی توپ را از آن ها بگیرند یا این که سبزپوشان را مجبور به ارسال پاس غلط کنند.

 

البته این مشاهدات برای ۲۰ دقیقه ابتدایی مسابقه بود و باید دید ایران در ادامه مسابقه و همچنین بازی های دوستانه دیگر چگونه بازی خواهد کرد. کی‌روش پیش تر قول بازی هجومی را در جام ملت های آسیا داده بود.

 

 

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، عظیمی که در این مسابقات با زدن 4 ضربه به تیر دروازه حریفان رکوردار است، در دیدار مقابل قرقیزستان علاوه بر توپی که به تیرک این تیم کوبید با یک شوت سرکش پای چپ، گل اول ایران را به ثمر رساند و به سبک «جود بلینگام» شادی کرد.

این بازیکن 22 ساله که در دیدار با بحرین هم موفق به گلزنی شد و آن را به حسین طیبی ستاره مصدوم تیم ملی تقدیم کرد، در مورد شادی بعد از گلش گفت: بعد از بازی مقابل بحرین، پسر کوچکی از مشهد در شبکه‌های اجتماعی به من پیام داد و گفت اگر گل زدی مثل بلینگام خوشحالی کن.

عظیمی افزود: ما اینجا هستیم که با فوتسال مردم را خوشحال کنیم به همین خاطر حس کردم چیزی بزرگتر از این نیست که این پسربچه را که پای تلویزیون نشسته و بازی تیم ملی را دنبال می‌کند خوشحال کنم و برایش خاطره و تصویر خوبی از تیم ملی بسازم، برای همین بعد از گل این شادی را با او شریک شدم.

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: ما ایرانیم و حق اشتباه نداریم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • چرا آمریکایی‌ها در طبس زمین‌گیر شدند؟/ آغاز سلسله شکست‌های آمریکا در مقابل ایران+ عکس
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • صدر جدول طلایی شد