Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: بانوان با حضور در ورزشگاه آزادی به تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی با بولیوی می‌پردازند.

به گزارش خرداد به نقل از  تسنیم، دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و بولیوی تحت تاثیر اولین ورود رسمی بانوان به ورزشگاه‌ها آغاز شد.

* در حالی که دقایق کوتاهی تا آغاز بازی مانده بود، تماشاگران خانم با سه دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم‌هایی که هوادار بولیوی بودند جزو اولین نفراتی بودند که در ورزشگاه حاضر شدند.

* تماشاگران خانمی که با پرچم وارد ورزشگاه شدند، بیشتر از اهالی فوتبال و زیر نظر فدراسیون فوتبال به ورزشگاه آمدند. در حالی که گفته می‌شد تمام تماشاگران خانم گزینش شده هستند، اما میان آنها تماشاگرانی بودند که جزو تماشاگران عادی به حساب می‌آمدند. نفراتی که در چند روز گذشته هم برای گرفتن امضا و عکس یادگاری مقابل آکادمی ملی فوتبال حاضر می‌شدند و در اصل هواداران تیم ملی هستند. بانوان با در دست داشتن پرچم و بوق و شیپور به تشویق تیم ملی فوتبال کشورمان می‌پردازند.

* تماشاگران خانم روی سکوها حسابی مورد توجه عکاسان و تصویربرداران قرار گرفتند.

* پیش از آغاز بازی در جایگاهی به زنده یاد بهرام شفیع ادای احترام شد. لیلا صوفی‌زاده نایب رئیس بانوان هم کنار زمین رفت تا در این مراسم همراه با مهدی تاج و محمدرضا ساکت حضور داشته باشد.

* حضور بانوان در ورزشگاه با واکنش‌های مثبتی روبه‌رو بوده و حتی هواداران آقا که روبه‌روی جایگاه حضور دارند از این اتفاق به وجد آمده و واکنش‌های خوبی نسبت به این موضوع داشتند.

* وینفرد شفر و امیرحسین فتحی سرمربی و سرپرست باشگاه استقلال در ورزشگاه حضور دارند.



برچسب ها: تیم‌های ملی فوتبال ایران ، شفر ، ورود بانوان به ورزشگاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: تیم های ملی فوتبال ایران شفر ورود بانوان به ورزشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد

مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت‌ها و ماشین‌های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمز‌های ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم‌ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می‌شود.

علیزاده گفت: در صد‌ها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده‌ایم و این بر اساس رصد آماری ۲ ساله است.

مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می‌کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم‌ها در بخش انتهایی بازگردد.

علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری‌های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس‌ها باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ورود هواداران به ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی استقلال و شمس آذر تا دقیقه 26 همچنان ادامه دارد! / فیلم
  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • جایگاه خانم‌ها و آقایان در بی آرتی تغییر کرد
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر