Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین محبی  رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  در گفتگو با  خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گفت:مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان استان کرمانشاه در روزهای 26 و 27 مهرماه در شهر کرمانشاه و مجموعه ورزشی امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

محبی ادامه داد: کشتی گیران حاضر در این مسابقات متشکل از نفرات منتخب شهرستان های استان ، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی شهرستان کرمانشاه و نفرات منتخب کادر فنی استان کرمانشاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رییس هیات کشتی استان کرمانشاه  گفت: این مسابقات به نام پهلوان مرحوم مصطفی کیانی نامگذاری شده است تا یاد و خاطر این پهلوان کرمانشاهی گرامی داشته شود. 

محمد حسین محبی  بیان کرد:  نفرات برتر با نظر کادر فنی در قالب تیم استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی قصرشیرین برگزار می شود حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه  ورزش کشتی در استان کرمانشاه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و به ورزش پهلوانی شهرت دارد گفت: امیدواریم که  با آمادگی خوبی که در ورزشکاران کرمانشاهی است  در مسابقات پیش رو  کارنامه درخشانی ثبت کنیم.

انتهای پیام/ز


برگزاری مسابقات کشتی بزرگسالان  به نام پهلوان مرحوم مصطفی کیانی در کرمانشاه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جنجال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • محمدی: حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • حذف تیلور استرس را از روی یزدانی برداشت/ حریف او را دست کم نگیرید
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان