Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود -  مدافع تیم فوتبال السد قطر که مدتی به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، در تمرینات این تیم شرکت کرد.

به گزارش وبسایت نود، سایت رسمی باشگاه السد قطر اعلام کرد که اعضای این تیم، روز یکشنبه آینده عازم تهران می‌شوند تا خود را برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل پرسپولیس آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمرینات این تیم روز سه‌شنبه و زیر نظر مانوئل فریرا دنبال شد. همچنین ابراهیم مجید، مدافع السد که از هفته سوم لیگ ستارگان قطر به دلیل مصدومیت از ناحیه پیشانی از میادین دور بود، به تمرین پرداخت. مجید مداوای خود را زیر نظر پزشک تیم السد دنبال می‌کرد و در تمرینات اخیر تیم ملی فوتبال قطر نیز حاضر شد. این مدافع امروز به همراه سایر بازیکنان و با جدیت در تمرینات السد شرکت کرد.

تیم فوتبال السد روز سه‌شنبه هفته آینده در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، میهمان پرسپولیس خواهد بود. نماینده قطر در بازی رفت مقابل شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

 

 

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی السد قطر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر

هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ بازی به پایان رسید. در حساس‌ترین بازی السد صدرنشین مهمان الشمال بود.

این بازی که تقابل امید ابراهیمی در الشمال با محمد امین حزباوی در السد بود با پیروزی تیم حزباوی به پایان رسید. السد برای قهرمان در فصل جاری لیگ ستارگان قطر به پیروزی در این بازی نیاز داشت و در نهایت هم توانست با ۴ گل پیروز شود و قهرمانی خود را یک هفته قبل از پایان لیگ قطعی کند.

در این بازی بازی امید ابراهیمی در دقیقه ۴۰ با کارت قرمز از بازی اخراج شد. البته این بازی پر برخورد سه اخراجی داشت که دو بازیکن از الشمال و یک بازیکن از السد بود. حزباوی هم یک گل به ثمر رساند که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

السد با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۴۹ امتیازی شد و قهرمانی خود را قطعی کرد.

نتایج دیگر بازی‌ها

العربی۱- المرخیه ۲

الریان۴- الاهلی ۱

الوکره۲ - الغرافه ۴

معیذر۳- القطر۵

ام صلال ۲- الدحیل ۰

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • نخستین قهرمانی ستاره ایران با باشگاه قطری
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس