Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه ایلام گفت: سپاه نهادی انقلابی و همواره در خط ولایت و پشتیبان نطام و انقلاب اسلامی بوده است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت‌الاسلام کریمی‌تبار عصر امروز در دیدار فرمانده سپاه امیر‌المومنین(ع) و جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه  و تیپ 11 حضرت امیر‌(ع) اظهار داشت: سپاه نهادی انقلابی و همواره در خط ولایت و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده است و به تعبیر حضرت امام(ره) اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام رزمایش اقتدار عاشورایی را یکی از موفقیت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: اقتدار عاشورایی نشان داد که اقتدار کشور غیرقابل خدشه است.

وی تمهیدات انجام شده توسط سپاه پاسداران در ارتباط با اربعین امسال را افتخاری برای سپاه دانست و خاطرنشان کرد: سپاه اثبات کرده است در هر جا حضور پیدا کند آن حضور خیر و برکت است و اقداماتی که برای زائران اربعین فراهم کرده است در خور تقدیر است.

امام جمعه ایلام افزود: اقتدارآفرینی سپاه در اقدام موشکی و به زبونی کشاندن ضد انقلاب در بیخ گوش اربابانشان نشان داد که  سیلی اقتداری گوش اربابان تروریست را پاره و آنان را به خود آورد که ترور و تهدید در مردم ایران بی‌اثر است.

وی ضمن توصیه به خودسازی و افزایش معنویت و فرهنگ ایثار و مقاومت افزود: نقش معنویت در انضباط ظاهری و معنوی سپاه پاسداران موثر و آن را تقویت کنید.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

کد خبر 6087919 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد