Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان گفت: استکبار جهانی با هزاران شبکه فارسی زبان و کانال فضای مجازی به دنبال بزرگ‌نمایی نقاط ضعف کشور نا‌کارآمد جلوه دادن نظام و ناامید‌کردن مردم است. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر، سید سعید شاهرخی عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش زند شهرستان ملایر با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال فرصتی هستند که فشار و‌ محاصره حلقه اقتصادی را بر ما تنگ‌تر کنند اظهار داشت: اینها هر کار توانستند تا‌کنون انجام دادند اما ظرفیت کشور و اراده ملت ما از همه اینها بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دشمنان غافل هستند که تدبیر و درایت نظام جمهوری اسلامی،  ظرفیت کشور و دیپلماسی قوی که ما در دنیا ایفا می‌کنیم همه توطئه‌های آنها  را  نقش بر آب می‌کند.

شاهرخی با بیان اینکه استکبار جهانی هر کاری که برای براندازی نظام جمهوری ایران از ابتدای پیروزی انقلاب انجام داده امروز همه را پکپارچه به میدان آورده است ابراز کرد: آمریکا از زمانی که دید منطق جمهوری اسلامی در دنیا مقبولیت یافته و انرژی هسته‌ای را در قالب برجام به سرانجام رسانده همچنین با توجه به حرکت پکپارچه ملت و نظام در یک مسیر، یک‌طرفه و بدون توجه به قوانین بین المللی از یک توافق ‌جهانی خارج شد.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با تاکید بر اینکه خروج یک ‌جانبه آمریکا از توافق جهانی برجام هم‌ حقانیت و گفتمان نظام ما و هم بی‌منطقی آمریکا را اثبات کرد افزود: این امر منجر شد که در دنیا به‌جز رژیم صهیونیستی که با اصل و اساس اسلام و نظام ما مشکل دارد و برخی از کشورهای منطقه مثل عربستان تمام کشورهای دنیا صفشان را از آمریکا جدا کردند.

وی با اشاره به اینکه البته استکبار جهانی با افزایش فشارهای اقتصادی، تحریم‌ها و تهدید کشورهای اروپایی و سایر کشورهای منطقه به برخورد شدید در صورت ارتباط با ایران تصریح کرد: دشمن به دنبال این است که فضایی به وجود آورد که فشار و محاصره اقتصادی را برما تنگ‌تر کند.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار همدان با اشاره به شرایط فعلی کشور و اینکه اولویت اول و اساسی دولت توجه به معیشت و اشتغال مردم است گفت: ما نمی‌گوییم مشکلات در کشور وجود ندارد و  نیست اما ملت ما در 40 سال گذشته ثابت کردند اراده‌‌ای که دارند یک اراده همیشه پیروز بوده و لازم است  امروز نیز  مسئولان و ‌مردم همگام و همراه با همین اتحاد و اراده جلوی دشمن بایستیم.

شاهرخی با بیان اینکه استکبار جهانی امروز با 250 شبکه فارسی زبان و هزاران کانال فضای مجازی به دنبال فاصله انداختن بین مردم و نظام  و نا‌کارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و نا‌امیدی مردم است گفت:  البته مشکلاتی در کشور وجود دارد که با همراهی و تعامل مردم و مسئولان قابل حل است.

 وی با اشاره به مشکلات مطرح شده بخش زند از سوی رئیس شورای شهر زنگنه و شورای بخش زنگنه تاکید کرد: ضروری است مشکلات این بخش با  پیگیری فرماندار در شهرستان حل شود و در غیر این صورت در استان مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

شاهرخی افزود: با  توجه به تاریخ و تمدن  این بخش و داشتن استعداد‌ها و موقعیت جغرافیایی ویژه بستر کار مهیاست و  این منطقه قابلیت توسعه و پیشرفت اقتصادی را دارد که لازم است باپیگیری نمایندگان شهرستان، فرماندار و سایر مسئولان استانی و شهرستانی این زمینه توسعه فراهم شود.

معاون سیاسی- امنیتی استاندار با اشاره به تعامل و همکاری بین مجموعه دستگاه‌های اجرای و ‌مسئولان استان و شهرستان‌ها این وفاق و همگرایی را حاصل تدبیر و ‌مدیریت بسیار خوب استاندار همدان دانست و ابراز کرد: با توجه به اینکه تعهد اشتغال استان در سال گذشته‌ 19هزار 800 نفر بوده که با تلاش‌های مجدانه نیکبخت سال 96 بیش از 30 هزار شغل در همدان ایجاد شده و امیدواریم امسال نیز روندایجاد اشتغال در استان افزایشی باشد.

معاون استاندار و ‌فرماندار ویژه ملایر نیز مشکلات آب شرب، انتقال آب کشاورزی، فرسودگی شبکه برق، نداشتن معلم و غیره را از اساسی ترین مشکلات این بخش دانست و ابراز کرد: با توجه به پیگیری نمایندگان شهرستان برخی مشکلات تاکنون برطرف شده و  پیگیر حل مابقی مسائل این بخش هستیم.

باب الله فتحی با اشاره به موقعیت جغرافیایی ویژه بخش زند و وجود شهرک‌های صنعتی بزرگ که زمینه اشتغال مطلوبی در این منطقه ایجاد کرده  تصریح کرد: ضروری است در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی این منطقه تاریخی شهرستان گام‌های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/ح

R41405/P1357/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شعاعی ظهر پنج‌شنبه در همایش روز شوراها که در سالن همایش‌های غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، با بیان اینکه شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان بازوان قدرتمند در پیشبرد امور عمل می‌کنند، افزود: این بدان معنی است که مسؤولان نیز باید برای اینکه شوراها کارآیی خود را داشته باشند، یاری‌گر آن‌ها باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی دولت، تلاش برای توسعه و آبادانی کشور و نیز رفع مشکلات مردم بوده و تا به امروز گام‌های جدی در این خصوص برداشته است، تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرده است تا با توجه به اقتضائات هر سال، در امور مختلف فعالیت داشته باشد.

این مسؤول در ادامه با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این نام‌گذاری‌ها را بسیار هوشمندانه عنوان کرد و یادآور شد: شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری شده است، به همین خاطر با توجه به اهمیت شعار سال باید همه تلاش خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای جدی استان در همان روزهای آغازین سال جدید، اهتمام به تحقق شعار سال بود که در این راستا اقدامات قابل توجه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: نمی‌توان شعار سال را محدود به همان سال دانست، بلکه باید همواره مورد تاکید بوده و برای تحقق آن در سال‌های آتی نیز تلاش کنیم.

شعاعی با بیان اینکه با مشارکت دادن مردم در امور به ویژه بخش تولید، شاهد تحقق عدالت اجتماعی نیز خواهیم بود، اضافه کرد: وقتی صحبت از توسعه به میان می‌آید، ناخودآگاه اذهان به سمت توسعه اقتصادی و اعداد و ارقام می‌شود، این در حالی است که نباید از توسعه اجتماعی که اصلی‌ترین شاخص و دارایی نظام است، فاصله بگیریم.

وی یکی از اقداماتی که دولت به جد به دنبال تحقق آن است، به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن دانست و با یادآوری اینکه اهمیت این موضوع به دلیل در ارتباط بودن آن با تولید و معیشت مردم دو چندان است، تصریح کرد: بی‌تردید این نهضت در دل خود جهش تولید را نیز جای داده است، به همین خاطر باید در راستای تحقق شعار سال بکوشیم.

کد خبر 6088489

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت