Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, کاروان ورزش استان در بازی های آسیایی 2018 اندونزی با کسب نشان های طلای بهمن عسگری ، رضا علیپور و مهدی مرندی در رشته های کاراته ، سنگنوردی و والیبال به تنهایی 15 درصد نشان های طلای کاوران ورزش کشور در بازی های آسیایی را از آن خود کرد.
نشان برنز تهمینه کربلایی صادقی دیگر ورزشکار استان هم در رشته پنچاک سیلات که نخستین نشان تاریخ ورزش بانوان استان بود، شیرینی دیگری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ورزشکاران پاراآسیایی هم با درخشش حسین فرزانه سیاهکل و محسن جلیلوند به همراه تیم های والیبال نشسته و گلبال طلایی شدند.
نشان های نقره و برنز علیرضا قورچه بیگی و سمیرا جلیوند به همراه تیم های شطرنج و گلبال بانوان کشورمان ویترین افتخارات ورزشکاران استان دربازی های آسیایی و پاراآسیایی را تکمیل کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ورزش جاکارتا ورزشکاران قزوینی استان قزوین پارا آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری