Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در ‌مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد مصدومان آتش سوزی در یک واحد تولیدی - صنعتی در شهرستان آرادان به 21 نفر افزایش یافت.

غلامرضا کاتب شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تماس تلفنی خود با رئیس اورژانس کشور افزود: علت دقیق این سانحه در دست بررسی است و با هماهنگی های انجام شده این مصدومان به بیمارستان های سوانح و سوختگی در استان تهران اعزام‌ می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس آمار اورژانس یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 10 دستگاه آمبولانس برای جا به جایی مصدومان به محل حادثه Incident اعزام شدند.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در ‌مجلس شورای اسلامی گفت: براساس آمار اورژانس و نیروهای امداد و نجات حال چند تن از مصدومان این حادثه وخیم گزارش شده ‌و احتمال فوت و افزایش تعداد مصدومان زیاد است.

آتش سوزی در این واحد صنعتی ساعت 15 و 45 دقیقه عصر امروز سه شنبه رخ داد و علت آن در دست بررسی است، گرچه برخی منابع عنوان کرده اند حادثه به علت آتش سوزی یکی از کوره های این کارخانه تولیدی اتفاق افتاده است.

بنا بر اعلام آتش نشانی آرادان، اکنون آتش به طور کامل مهار شده است.

شهرستان آرادان در فاصله 60 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

عکس وحشتناک از لاشه یوزپلنگ آسیایی در دربند ! + عکس 2 مرد اصفهانی را به رگبار بستند +عکس تلخ این مرد پول گرفت تا زن همدانی مادر شود! پشت پرده مهمانی مختلط ایرانی ها در سفارت فرانسه ! مردی در تربت حیدریه با خودرو همسرش را له کرد و کشت / زن بیچاره مهریه اش را خواسته بود! این مرد بابلی پس از مرگ زنده شد! از گرگ آقا و گشنه تا آشفته و مفتول !! / عجیب‌ترین اسامی دختر و پسر ثبت شده در ثبت احوال مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! فوری / ربوده شدن 14 نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! نوعروس را زیر پل شهید رجایی تهران از کنار داماد دزدید ! + جزییات وعکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حادثه Incident اخبار حوادث آتش سوزی مجلس شورای اسلامی نماینده مردم شهرستان افزایش عکس مرد تصاویر ایران قتل زندگی فیلم خانواده جوان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۹۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز ۲۹ فروردین یک مورد آتش‌سوزی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی اعلام شد که دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دوازده واحدی در طبقه سوم در یک واحد حدوداً هفتاد متری آتش‌سوزی اتفاق افتاده و کاملاً شعله‌ور است.

ملکی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان درب باز شده بود و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند، در این واحد که اهالی می‌گفتند یک نفر حضور دارد، مقدار زیادی لوازم که غالباً لوازم مستعمل و ضایعات جمع شده بود که کامل دچار آتش‌سوزی شد و حتی دو ظرف کوچک حاوی بنزین و حشره‌کش که قابلیت انفجار و اشتعال دارند وجود داشت و احتمالاً انفجار هم به‌خاطر همین وسایل بود.

آتش‌نشانان در حین عملیات با پیکر سوخته یک مرد حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص جان خودش را از دست داده است.

وی با بیان اینکه آتش خاموش و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری شد گفت: دقایقی قبل آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود محل را تحویل دادند و مراجعت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • جشن بزرگ کارگری در میبد
  • ایجاد و تامین شبکه برق مستقل برای واحد‌های صنعتی شهرستان تبریز
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس